اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز بیمه برای چند محصول مهم کشاورزی در شهرستان طارم

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از برنامه‌ریزی برای آغاز بیمه برای چند محصول مهم خبر داد و گفت: با این برنامه‌ریزی توسعه بیمه در شهرستان گسترده خواهد شد.

آغاز بیمه برای چند محصول مهم کشاورزی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا آل امین در ادامه سفر دو روزه خود به استان زنجان به شهرستان طارم سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات کشاورزان این منطقه قرار گرفت.

علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در دیدار با فرماندار و امام جمعه آب‌بر با اشاره به اینکه مسوولان به دنبال پایلوت کردن شهرستان طارم در مورد بیمه محصولات هستند، اظهار کرد: انتظار انجام تبلیغات مورد نیاز برای معرفی این مهم از مسوولان مربوطه وجود دارد.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از برنامه‌ریزی برای آغاز بیمه برای چند محصول مهم خبر داد و گفت: با این برنامه‌ریزی توسعه بیمه در شهرستان گسترده خواهد شد.
وی با تأکید بر هماهنگی با روستاهای شهرستان‌ طارم در حوزه بیمه محصولات کشاورزی افزود: آشنایی با مزایای بیمه کردن محصولات، موجب رغبت بیشتر مردم برای بیمه خواهد شد.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با اعلام شماره مستقیم خود برای ارتباط با کشاورزان ادامه داد: در صورتی که ناهماهنگی در بحث بیمه به وجود آید، بنده به شخصه پیگیر مشکلات خواهم بود. 
امام جمعه طارم هم در این دیدار با اشاره به اینکه 230 هزار هکتار باغ زیتون در طارم وجود دارد، گفت: فقط 210 هکتار از این مساحت بیمه است که توسط یک شرکت انجام شده است.
حجت‌الاسلام مهدی منصوری با تأکید بر افزایش خدمات بیمه‌ای ادامه داد: کشاورزان از بابت نبود حمایت‌های بیمه‌ای خسارات بسیاری متحمل می‌شوند که انتظار داریم با همت مسئولان این مشکل حل و فصل شود.
وی با اشاره به اینکه حمایت‌های دولتی کم از کشاورزان در بحث بیمه موجب شده است که کشاورزان رغبتی برای بیمه نداشته باشند، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که طارم در حوزه کشاورزی دارد، انتظار داریم که حجم بیمه افزایش پیدا کند.
معاون فرماندار طارم هم با اشاره به اینکه درصد بیمه کشاورزی پایین آمده است، گفت: متاسفانه شرکت‌های بیمه‌ای درصد غرامت کمتری پرداخت می‌کنند، از طرفی کارشناسان هم میزان خسارت را بسیار کمتر از آن چیزی که هست، برآورد می‌کنند، همین موضوع موجب شده است که کشاورزان رغبتی برای بیمه نداشته باشند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول