اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امام جمعه تنکابن: شهدا با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند

امام جمعه تنکابن گفت: شهدای ما با قدرت در جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

امام جمعه تنکابن: شهدا با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام سیدمهدی هدایتی امروز در مراسم یادواره شهید شیرودی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهدای ما در میدان نبرد با دشمن جانانه ایستادند و با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی گفت: جنگ تحمیلی یک تهدید بود و از دل این تهدید، فرصت‌های بسیار ارزشمندی به دست آمد.

امام جمعه شهرستان تنکابن افزود: شیرودی‌ها و فرماندهان لشکر و جوانان غیورمردی که دشمن هنوز متحیر این عزیزان و جوانان ما در دفاع و مقاومت‌ است.

وی یادآور شد: امروز اگر شیرودی بود در سنگر اعتقادی می‌جنگید و به عنوان یک سرباز از حریم اعتقادی دفاع می‌کرد.

هدایتی اظهار کرد: ملت ما بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب پای ارزش‌ها ایستادند و فدایی رهبرند و جان‌شان را فدای رهبری می‌کنند.

امام جمعه تنکابن گفت: شهدای ما با قدرت در جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و درس بزرگ ایستادگی به ما دادند.

وی با بیان اینکه تنکابن در کنار داشتن جنگل و دریا مشکلاتی هم دارد و مورد بی‌مهری مسؤولان استانی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های مسؤولان شهرستانی باید برخی معضلات از سوی مرکز استان و مدیران استانی برطرف شود.

هدایتی افزود: مردم همچنان پای انقلاب هستند و زیبنده نیست بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب منطقه شیرود محل شهید شیرودی مشکل آب داشته باشد و فرد بومی که با وجود همه مشکلات منزلی بنا کرده اکنون مشکل آب و برق و گاز داشته باشد، اما خوش‌نشینان در خارج از بافت خانه بسازند و همه امکانات را هم داشته باشند‌ و بومیان که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی مال و جان و فرزند دادند در خلوت اشک بریزند.

وی یادآور شد: همین‌مردم و محرومان همواره پای انقلاب بوده و هستند و میدان به دشمن ندادند اما برخی خوش‌نشینان در میدان دشمن خوش رقصی کردند.

امام جمعه تنکابن‌گفت: ما می‌دانیم دولت با مشکلات عدیده مواجه است، اما خواستار نگاه مهربانانه به منطقه و بخش‌های مختلف شهرستان تنکابن برای رفع محرومیت‌ها هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول