اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع ۶ میلیون پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی

مسئول بسیج کمیته امداد کشور گفت: در طرح اطعام مهدوی با مشارکت بسیجیان حدوداً بیش از ۶ میلیون پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان و ۱۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان بین گروه‌های هدف توزیع شده و ادامه‌دار خواهد بود.

توزیع ۶ میلیون پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه‌، عبدالله یاوری ظهر امروز در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداری ایثار کمیته امداد ساوه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر وظایفی که در حوزه تأمین معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش دارد، وظیفه مهم دیگری بر عهده دارد که آن رفع مشکلات فرهنگی مددجویان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای از بین بردن ایمان مردم و دلسرد کردن آنان از نظام است افزود: اگر ما به عنوان کارمند این نهاد مقدس فکر می‌کنیم که فقط باید معیشت مددجویان را رفع کنیم، سخت در اشتباه هستیم و باید مشکلات فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش را در کنار سایر مسائل در اولویت قرار دهیم.

مسئول بسیج کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه بسیج نباید منوط به پوشیدن لباس بسیجی باشد چراکه هرکسی در هر جایگاه و لباسی که قرار دارد و بیشترین تلاش را برای حل مشکلات مردم انجام دهد، یک بسیجی است.

یاوری با تأکید بر اینکه خواسته رهبر انقلاب تلاش شبانه‌روی برای رفع مشکلات مردم است ادامه داد: ما در بحث فرهنگی کمبودهایی در حوزه‌های مختلف داریم و دشمن سعی دارد با بزرگنمایی بیش از حد مشکلات اقتصادی، بین مردم و نظام فاصله بیندازد.

به گفته وی هرچقدر در بحث فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف هزینه کنیم کم است و باید در این حوزه جهادی عمل کرد.

مسئول بسیج کمیته امداد کشور در ادامه به تشریح اقدامات بسیج کمیته امداد پرداخت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ پایگاه بسیج در ادارات کمیته امداد کشور فعال است و با تفاهم‌نامه‌ای که بین کمیته امداد و سازمان بسیج منعقد شده است در طول سال‌های اخیر اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده است.

یاوری تصریح کرد: در رزمایش کمک مؤمنانه در طول دو سال گذشته ۶۷ میلیارد ریال اقلام بهداشتی به سیستان و بلوچستان ارسال کرده‌ایم و اهدای منبع آب به خوزستان و کمک به شهرهای زلزله‌زده و ارسال مواد خوراکی از دیگر اقدامات بوده است.

وی گفت: در طرح اطعام مهدوی با مشارکت بسیجیان حدوداً بیش از ۶ میلیون پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان و ۱۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان بین گروه‌های هدف توزیع شده و ادامه‌دار خواهد بود.

مسئول بسیج کمیته امداد کشور بیان کرد: در بحث تفاهم‌نامه شهید رجایی که یک تفاهم‌نامه پرثمر و مفید بین کمیته امداد و سازمان بسیج کارمندان بوده بیش از ۹۴۲ یخچال فریزر به ارزش ۶ میلیارد تومان به مددجویان تخصیص یافته است.

یاوری در خصوص افتتاح پایگاه بسیج کمیته امداد ساوه گفت: در جلساتی که در بسیج کمیته امداد استان برگزار شد، تصمیم گرفته شد در شهرستان ساوه که از شهرهای مهم استان است، پایگاه بسیج ایجاد شود و تا هم در بعد توانمندسازی و هم در بعد فرهنگی فعالیت داشته باشد که برنامه‌های مختلفی در دستور کار این مرکز خواهد بود.

به گفته وی مجوز ایجاد این مرکز در طول یک ماه اخذ و این پایگاه به نام شهید رضا بهمن از شهدای شهرستان ساوه مزین شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول