اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت ۲۳۰۰ وکیل در مرکز وکلای مازندران با محوریت عدالت آموزشی

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مازندران با اعلام اینکه این مرکز ۲هزار و ۲۰۰ وکیل دارد که سالانه با هر آزمون تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، گفت: عدالت آموزشی مهمترین موضوع مطرح شده در مرکز وکلای مازندران است.

فعالیت ۲۳۰۰ وکیل در مرکز وکلای مازندران با محوریت عدالت آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حسن عبدلیان‌‌پور امروز در همایش سراسری نقش معاضدت در تحقق سند تحول قضایی در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در یک سال گذشته از این قبیل نشست‌ها بارها در مرکز ما برگزار شده است، اظهار کرد: امروز شرایطی فراهم شد که به بهانه این همایش، رؤسای مرکز کشور در کنار هم باشند. 

وی افزود: نشست‌های علمی، تخصصی و کارگاه‌های آموزشی بسیاری را در طول سال گذشته در کشور برگزار کردیم.

عبدلیان پور تصریح کرد: عدالت آموزشی مهمترین موضوع مطرح شده در مرکز وکلای مازندران است که به عنوان شعار سال اعلام شد و ما قطعا باید یک پایه و اساس محکمی را بنا کنیم تا فضای آموزش فراهم شود. 

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مازندران با اعلام اینکه مرکز ما ۲هزار و ۲۰۰ وکیل دارد که سالانه با هر آزمون تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: آموزش پایه و اساس این موضوع است و همه استان‌ها باید از بحث آموزش استفاده کنند.

وی یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب، بر نیاز یک سند راهبردی که سند تحول قضایی است، تاکید شده و اقداماتی که در مجلس انجام شد، این موضوع را به یک راهبرد عملیاتی تبدیل کرده است.

عبدلیان‌پور خاطرنشان کرد: مساجد ما پایگاه‌های انقلاب بودند و امروز هم پایگاه معاضدت ما است که هرروزه بیش از ۳۰۰ مراجعه کننده دارد.

وی بیان کرد: گام بزرگی در مرکز برداشتیم که با همه دستگاه‌های اجرایی عجین شده است و افتخاری برای مجموعه نظام کشور است.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول