اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ایجاد ۴ شهرک مسکونی با ۲۲۲ هکتار در آستانه تصویب قرار دارد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد چهار شهرک مسکونی با ۲۲۲ هکتار در آستانه تصویب مراحل نهایی در شورای عالی شهرسازی است، گفت: طی روزهای آینده این مهم را به تصویب خواهیم رساند.



ایجاد ۴ شهرک مسکونی با ۲۲۲ هکتار در آستانه تصویب قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن رامسر، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع در بحث مسکن ملی در استان مازندران بحث تامین زمین بوده که با سختی مواجه است.

وی افزود: در سطح ۳۰ هکتار زمین تأمین شده و پروژه‌ها تخصیص پیدا کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چهار شهرک مسکونی با ۲۲۲ هکتار در آستانه تصویب مراحل نهایی در شورای عالی شهرسازی است، افزود: طی روزهای آینده این مهم را به تصویب خواهیم رساند.

بذرپاش با اعلام اینکه تاکنون ۱۰هزار پروژه‌ در بحث مسکن ملی تخصیص پیدا کرده است، اضافه کرد: همچنین ۲۲۲هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی تصریح کرد: درخواست ما از نهادهای عمومی و دستگاه‌های اجرایی این بوده زمین‌های مازادی گه در اختیار دارند تحویل اداره راه و شهرسازی استان دهند تا پاسخگوی عقب‌ماندگی در بحث تامین زمین باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از چند ماه اخیر بحث مسکن ملی رشد خوبی گرفت که با جبران عقب‌ماندگی‌ها در بحث تامین زمین سرعت پروژه‌ها قابل قبول خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول