اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید جبهه عمل اسلامی لبنان بر وحدت و انسجام داخلی در سالروز پیروزی

حزب «جبهة العمل الإسلامی» لبنان همزمان با بیست و سومین سالروز پیروزی مقاومت، بر وحدت و انسجام داخلی تأکید کرد.

تأکید جبهه عمل اسلامی لبنان بر وحدت و انسجام داخلی در سالروز پیروزی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد که بیست و سومین سالروز پیروزی، آزادسازی و بیرون راندن رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰، پیروزی مقاومت برای همه شهروندان است و این پیروزی لکه ننگی برای نهاد نظامی این رژیم است.

در بیانیه جبهه عمل اسلامی لبنان آمده است که این جبهه در سالروز این پیروزی بر اهمیت انسجام و وحدت داخلی و اقدام جدی برای تحکیم عرصه داخلی جهت مقابله با همه چالش‌ها و توطئه‌ها علیه مقاومت در منطقه به ویژه پس از پیروزی «ثأر الأحرار» در نوار غزه، تأکید می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری لبنان «NNA»، در این بیانیه آمده است: «همچنان نیاز مبرم به وجود مثلت ارتش، ملت و مقاومت وجود دارد به خصوص اینکه مزارع شبعا، تپه‌های کفر شوبا و بخشی از روستای الغجر همچنان تحت اشغال است و وظیفه ایجاب می‌کند که همگی برای آزادسازی کامل اراضی تلاش کنیم».

جبهه عمل اسلامی لبنان همچنین تأکید کرد که پیروزی در جنگ غزه و مانور اخیر مقاومت در لبنان، توان مقاومت و آمادگی آن برای ورود به نبرد آتی برای شکست دشمن در تمامی زمینه‌ها را ثابت کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول