اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آغاز تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره استفاده از موشک در کرانه باختری

به دنبال انتشار تصاویری در فضای مجازی از شلیک یک موشک دست‌ساز در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.

آغاز تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره استفاده از موشک در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی «کان»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، با استناد به تصاویر منتشرشده در فضای مجازی خبر داد که موشکی از شمال غرب کرانه باختری به سمت شهرک صهیونیستی «شاکد» شلیک شده و این موشک در آسمان منفجر شده است.

شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در روستای «نزله عیسی» در شمال کرانه باختری یک پرتابگر ساختگی کشف کرده که از آن برای شلیک موشکی دست‌ساز استفاده شده است.

براساس این گزارش، پس انتشار تصاویری از لحظه شلیک موشک در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی بازرسی‌های خود را آغاز کرد.

«رونین بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) پیشتر در آغاز جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه فاش کرده بود که زیرساخت تولید موشک در شهر جنین واقع در کرانه باختری کشف شده است.

رونین بار مدعی شده بود که نیروهای رژیم صهیونیستی توانستند گروهی را که قصد ساخت و شلیک راکت و موشک از شمال کرانه باختری به سمت شهرک‌های صهیونیستی را داشته، ناکام بگذاردند.

تصاویر منتشرشده در رسانه‌های فلسطینی نشان می‌دهد که روی موشک شلیک‌شده کلماتی مانند «گردان العیاش»، «شلیک موشک قسام ۱ به سمت شهرک غصبی شاکد. امروز چهارشنبه ۲۴ می. آنچه پیش‌روست بزرگتر است،» نوشته شده است.

با این حال، برخی منابع فلسطینی هشدار دادند که انتشار چنین تصاویری ممکن است توطئه دشمن باشد و رژیم صهیونیستی به بهانه استفاده از چنین موشکی در کرانه باختری به شهر جنین حمله کند.

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول