اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بزرگ‌ترین پروژه شهری در زنجان کلنگ‌زنی شد/ پیشگیری پروژه شهیدان کریمی از مشکلات ترافیکی آینده

شهردار زنجان پروژه غیر هم‌سطح شهیدان کریمی را یکی از بزرگترین پروژه‌های تاریخ شهر زنجان دانست و گفت: این پروژه هزار میلیارد تومانی است و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بزرگ‌ترین پروژه شهری در زنجان کلنگ‌زنی شد/ پیشگیری پروژه شهیدان کریمی از مشکلات ترافیکی آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در آیین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان کریمی با تشریح اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان از سال ۴۰۰ تا کنون اظهار کرد: راهبردهای طراحی شده در شورای شهر زنجان تبدیل به هدف شده تا مشکلات ترافیکی شهر را حل کند.

شهردار زنجان پروژه غیر هم‌سطح شهیدان کریمی را یکی از بزرگترین پروژه‌های تاریخ شهر زنجان دانست و گفت: این پروژه به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان است و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی به وجود مشکلات ترافیکی در این منطقه اشاره و تصریح کرد: اگر این پروژه اجرا نشود تردد در این منطقه با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد.

فیروزفر به اجرای پروژه های‌ توسعه‌ای در غرب شهر زنجان اشاره و تاکید کرد: فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی، مسکن ملی و دیگر پروژه‌های در دست اجرا در غرب شهر زنجان نیازمند تسهیل امر ترافیک در این منطقه در راستای تسهیل دسترسی مردم امکانات است.

شهردار زنجان تسهیل امور ترافیک را یکی از خدمات مورد نیاز مردم شهر دانست و گفت: در این راستا هماهنگی‌های خوبی با قرارگاه خاتم انجام و اجرای پروژه مورد نظر به همراه چند پروژه دیگر شهر به این قرارگاه واگذار شده است.

وی بوستان شهر و ساماندهی زنجانرود را از جمله پروژه‌های بزرگ در دست اجرا توسط قرارگاه خاتم در زنجان اعلام کرد و گفت: با ساماندهی زنجانرود مشکل بزرگ ورود فاضلاب به این منطقه حل خواهد شد.

فیروزفر با ابراز امیدواری برای تسریع روند توسعه شهر زنجان ادامه داد: مسؤولان شهر زنجان به صورت شبانه روزی برای تحقق این امر تلاش می‌کند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول