اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه تجهیزات پزشکی در نمایشگاه برزیل

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور و ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برزیل خبر داد.

ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه تجهیزات پزشکی در نمایشگاه برزیل

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ایران با برپایی پاویونی از شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل، دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستان را عرضه کرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برزیل، با نام Hospitalar 2023 دیروز سه‌شنبه 2 خردادماه 1402 با حضور 18 کشور برتر صادراتی در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در حالی برگزار شد که پاویون ملی کشور ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه برپا شده است.

این پاویون با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل برگزار شده است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2023 برزیل یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری و حرفه‌ای در سراسر جهان است که در 5 حوزه «فناوری پزشکی»، «مدیریت بیمارستان»، «توانبخشی و مراقبت در منزل» و « تجهیزات بیمارستانی خدمات بهداشتی» هرساله در شهر سائوپائولو برزیل و در یکی از مدرن‌ترین مراکز نمایشگاهی آمریکای لاتین برگزار می‌شود.

مساحت فضای نمایشگاهی بیش از 100000 مترمربع است و بیش از 1200 غرفه‌دار از 36 کشور دنیا آخرین دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند. بیش از 90000 بازدیدکننده تخصصی از پزشکان،‌ پرستاران، مدیران کلینیک‌ها و کارشناسان بهداشت مخاطب این نمایشگاه هستند. هاسپیتالار نه تنها یک نمایشگاه از محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است، بلکه به عنوان مرکز مهمی برای تبادل دانش و تجربه در بخش سلامت محسوب می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول