اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

«دیوسالار» به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران منصوب شد

«علی دیوسالار» طی حکمی از سوی وزیر راه و شهر سازی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران منصوب شده است.

«دیوسالار» به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران با حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، علی دیوسالار به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی مازندران منصوب شد.

در متن حکم مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی خطاب به علی دیوسالار به شرح ذیل است:

«نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران منصوب می‌نمایم.»

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه‌های تخصصی ذیربط، اتحاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه، فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح‌های پیشران پیشرفت در حوزه‌های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری، هدایت و حمایت معاونان، سازمان‌ها و شرکت‌های مادرتخصصی وزارتخانه، استاندار، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شما است.

 به گزارش فارس، دیوسالار که نیمه نخست دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران معرفی شده بود، در کارنامه وی مدیرکلی فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران، عضو شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، مشاور معاونت فنی و طرح‌های شهری سـازمان زیباسازی شهرداری تهران، ریاست گروه فنی و طراحی بنیادمسکن انقلاب اسلامی، ریاست گروه تهیه طرح‌های توسعه و عمران روسـتایی این بنیاد و مسؤولیت تهیه طرح‌های روستا‌های کشور و دیگر مسؤولیت‌ها دیده می‌شود.

پیش از دیوسالار، سیدمحمد نظری از ۲۰ آذر ۱۳۹۷ مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بود که بنا به دلایلی توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول