اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

از قرمزهای منچستر جدا شو و به خوشبختی برس!+عکس

بازیکنان و مربیان جدا شده از منچستریونایتد در فینال‌های اروپایی این فصل سرنوشت جالبی پیدا کرده‌اند.

از قرمزهای منچستر جدا شو و به خوشبختی برس!+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، یک وبگاه عربی بازیکنان و سرمربیانی که به دلیل قرار گرفتن در لیست فروش، جدایی خودخواسته و یا اخراج از منچستریونایتد به موفقیت در تورنمنت‌های این فصل اروپایی رسیده‌اند را معرفی کرد.

وبگاه «الکوره» در مطلبی با عنوان «منچستریونایتد حامی اصلی فینال‌های اروپایی فصل است» نوشته شیاطین سرخ نقش بزرگی در رسیدن تیم‌های اینتر، رم، سویا و وستهم یونایتد به فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا داشته است.

«روملو لوکاکو» مهاجم تنومند بلژیکی به همراه «هنریک مخیتاریان» هافبک ارمنستانی و «متئو دارمیان» مدافع ایتالیایی که هر سه زمانی در منچستریونایتد حضور داشتند، حالا عضوی از تیم اینتر ایتالیا هستند و باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی، دیگر تیم شهر منچستر بروند.

 

در فینال لیگ اروپا، «ژوره مورینیو» سرمربی مشهور پرتغالی، «نمانیا ماتیچ» هافبک دفاعی صربستانی و «کریس اسمالینگ» مدافع انگلیسی تیم رم در کنار «الکس تیس» مدافع کناری سویا که همگی سابقه حضور در منچستریونایتد را دارند، با هم رقابت خواهند کرد.

 

«دیوید مویس» سرمربی اسکاتلندی تیم «وستهم یونایتد» نیز که پس از پایان عصر «سر الکس فرگوسن» هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، در فینال لیگ تازه‌ تأسیس کنفرانس اروپا با تیم ایتالیایی فیورنتینا رقابت خواهد کرد.

 

با این حال، منچستریونایتد پس از چند فصل ناکامی، در این فصل موفق شد فاتح جام اتحادیه انگلیس شود و روز ۱۳ خرداد هم فینال جام حذفی را با منچسترسیتی برگزار خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول