اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ورود هوش مصنوعی به فتوشاپ/ با توضیح‌دادن عکس را ویرایش کنید

شرکت ادوبی اعلام کرده که هوش مصنوعی مولد را به فتوشاپ اضافه می‌کند تا کاربران از آن برای ویرایش تصاویر خود استفاده کنند.

ورود هوش مصنوعی به فتوشاپ/ با توضیح‌دادن عکس را ویرایش کنید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، هوش مصنوعی مولد دنیای فناوری را متحول کرده و شرکت‌های زیادی سعی دارند تا از این مسابقه عقب نمانند؛ اکنون شرکت ادوبی از این فناوری در برنامه فتوشاپ استفاده کرده است.

ادوبی امروز اعلام کرد که ویژگی جدید«Generative Fill»در اواخر امسال به نرم‌افزار ویرایش عکس اضافه خواهد شد. این شرکت قول روش جدید جادویی را برای اینکار داده است، زیرا ویژگی مبتنی بر Firefly به شما امکان می‌دهد محتوای بصری را بر اساس درخواست‌های متنی گسترش دهید. برای مثال، اگر می‌خواهید در عکسی که گرفته‌اید، آسمان را تغییر دهید، قسمت مورد نظر را انتخاب کرده و تغییرات دلخواه را تایپ می‌کنید تا آن‌ها توسط فتوشاپ اعمال شوند. یا اگر نسبت ابعاد بیشتری برای عکس خود می‌خواهید ناحیه خارج از آن را انتخاب کرده و بخواهید تا صحنه را گسترش دهد.

اشلی استیل، معاون ارشد رسانه‌های دیجیتال ادوبی، می‌گوید: «Generative Fill سرعت و سهولت هوش مصنوعی را با قدرت و دقت فتوشاپ ترکیب می‌کند.»

ادوبی اعلام کرده که این ویژگی با پرسپکتیو، نور و سبک صحنه اصلی مطابقت دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر را به‌طور اساسی تغییر دهید.

تصاویر هوش مصنوعی ساخته شده در فتوشاپ با امضای دیجیتالی نامرئی کدگذاری می‌شوند که نشان می‌دهد ساخت انسان یا محصول هوش مصنوعی هستند.

این ویژگی از امروز به عنوان یک ماژول روی نسخه بتای دسکتاپ فتوشاپ در دسترس خواهد بود. ادوبی اظهار داشت که این ویژگی به طور کلی در نیمه دوم سال 2023 در دسترس خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول