اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مقانلو: حضور وزیر ورزش دلگرمی خوبی برای تکواندوکاران بود/ کار سختی در مسابقات جهانی داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: حضور وزیر ورزش در اردو به عنوان متولی ورزش و کسی که از جنس ورزش است به موقع بود و دل ملی‌پوشان را گرم و انگیزه آنها را هم دو چندان می‌کند.

مقانلو: حضور وزیر ورزش دلگرمی خوبی برای تکواندوکاران بود/ کار سختی در مسابقات جهانی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مرحله تمرین آماده سازی تیم ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان در حالی به میزبانی خانه تکواندو پیگیری می شود که امروز سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشورمان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم ملی بازدید بهدعمل آورد. 

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در حاشیه دیدار وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی مردان، اظهار داشت: تیم ما نسبت به گذشته تقریبا ۴ تغییر داشت اما در حال حاضر تیمی با انگیزه و جوان را در اختیار داریم و مطمئن هستم در رویدادهای پیش رو نتایج خوبی هم کسی خواهیم گرفت.

وی در ادامه افزود: مسابقات جهانی بدون شک سنگین است و شرایط این روزهای ما هم کاملا مشخص است، نقش حمایتی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون در این برهه زمانی، خیلی موثر است، حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی تکواندو به عنوان متولی ورزش و کسی که از جنس ورزش است به موقع بود و با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد این حضور دل ملی‌پوشان را گرم و انگیزه آنها را هم دو چندان میکند.

مقانلو در ادامه خاطر نشان کرد: امروز همه ما انرژی مثبتی از حضور وزیر ورزش و جوانان گرفتیم و باید جواب این حمایت را با مدال‌های خوشرنگی که در باکو می‌گیریم بدهیم. مسیر خیلی سختی پیش رو داریم، از ۴ اردیبهشت تیم را آماده کرده ایم و برای مسابقات پیش رو ۵۵۰ امتیاز برای کل کشورها وجود دارد که باید آن را به دست بیاوریم. مسابقات جهانی، رقابت های گرندپری، بازی‌های آسیایی، تورنمنت‌ها با ۴۰ امتیاز و مسابقات دانشجویی را هم پیش رو داریم البته مسابقات جهانی بسیار خاص و ویژه است و ۱۴۰ امتیاز دارد که بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما تیم بسیار خوبی داریم،‌ بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و می‌خواهیم با کسب نتایج خوب و درخشان بهترین امتیازها را برای کسب سهمیه المپیک پاریس به دست بیاوریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول