اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

باگ جدید توئیتر پیام‌های حذف شده را باز می‌گرداند

وجود یک باگ در توئیتر، توئیت‌ها و ریتوئیت‌های حذف شده را بازیابی می‌کند.

باگ جدید توئیتر پیام‌های حذف شده را باز می‌گرداند

به گزارش گروه علم و پیشرفت فارس به نقل از ورج، کاربران توئیتر گزارش دادند توئیت هایی که به طور انبوه حذف کرده‌اند دوباره در پروفایل آنها ظاهر می شود.

توئیتر در دوران ایلان ماسک دستخوش تغییرات مختلفی شد، برخی از این تغییرات نحوه عملکرد توئیتر را دچار مشکل کرده است به طوریکه گاهی باگ‌هایی در آن ظاهر می‌شوند. در یکی از این موارد، گزارش شده توئیت هایی که کاربران حذف کرده اند به پروفایل آن ها بازگشته اند.

بر اساس این گزارش، برخی از کاربران، متوجه شدند که توئیت های حذف شده، از جمله موارد مربوط به سال 2020، دوباره در جدول زمانی آن ها ظاهر می شوند. کاربر دیگری در شبکه اجتمااعی ماستودون پست کرد که در 17 می، 34هزار توئیت حذف شده او بازیابی شده است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این رفتار به دلیل جابجایی سرورهای توئیتر و بازیابی تصادفی داده‌ها ایجاد شده است. طبق گزارش ZDNet، بیش از 400 نفر گفتند که مشکلات مشابهی دارند.

اخیراً تعداد گزارش‌های باگ توئیتر افزایش یافته است. در اوایل این ماه، یک باگ کاربران توئیتر را از سیستم خارج کرد و پلتفرم به آنها اجازه ورود مجدد به سیستم را نداد. طبق گزارشی، اکثر کاربرانی که از نسخه دسکتاپ این پلتفرم استفاده می‌کردند با این مشکل مواجه بودند. برخی از کاربران نیز ادعا کردند که به طور مکرر از سیستم خارج می شوند.

در ماه مارس، یک باگ لینک ها و تصاویر را برای مدت کوتاهی با مشکل رو به رو کرد و توئیتر اعلام کرد که یک تغییر داخلی منجر به برخی عواقب ناخواسته شده است. در ماه فوریه، کاربران توئیتر برای مدتی قادر به اشتراک گذاری توئیت، ارسال پیام شخصی و استفاده از Tweetdeck نبودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول