اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قضاوت تیموری در رقابت های جهانی تکواندو/ جمع داوران در باکو به 3 نفر رسید

داور بین المللی تکواندو کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی در رقابت های جهانی باکو 2023 قضاوت خواهد کرد.

قضاوت تیموری در رقابت های جهانی تکواندو/ جمع داوران در باکو به 3 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی باکو 2023، به میزبانی کشور «جمهوری آذربایجان» با حضور 941 تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 به همین منظور کمیته داوران فدراسیون جهانی با ارسال نمابری به تهران از مرجان تیموری دعوت کرد تا برای قضاوت در این مسابقات به باکو سفر کند. پیش از این  شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشورمان و معصومه باقری از سوی WT  برای قضاوت در این دوره از رقابت ها دعوت شده بودند.  بدین ترتیب جمع داوران ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به عدد 3 رسید. 

اربابی و باقری در بین داوران نامزد قضاوت در رقابت های المپیک 2024 و مرجان تیموری نامزد قضاوت در رقابت های پارالمپیک پاریس محسوب می شوند. بر اساس برنامه فدراسیون جهانی، تمامی داورانی که نامزد قضاوت در بازی های المپیک هستند، می بایست در سال ۲۰۲۳ در مسابقات مختلف از جمله گرنداسلم، گرندپری، قهرمان جهان و ... قضاوت کنند و در نهایت پس از ارزیابی عملکرد، داوران منتخب به پاریس دعوت خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول