اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مدیران و جوانان فعال در حوزه جوانی جمعیت

حمید سجادی در پیامی از مدیران و معاونین جوانان ادارات کل ورزش و جوانان و همچنین جوانان سازمان‌های مردم نهاد که در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت حائز رتبه‌های برتر بین سایر دستگاه‌ها و نهادها در سطح استان خود شدند، تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی  وزیر ورزش و جوانان از مدیران و جوانان فعال در حوزه جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام قدردانی سید حمید سجادی به شرح زیر است:

به نام خداوند زندگی‌بخش

" تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است." رهبر معظم انقلاب 28 اردیبهشت 1401

چالش جوانی جمعیت کشور عزیزمان ایران مدت‌هاست که مورد تاکید و توجه خردمندان و دلسوزان کشور به ویژه مقام معظم رهبری بوده به طوری که معظم‌له در اغلب بیانات‌شان به برنامه‌ریزی و توجه مسئولان کشور و آحاد جامعه در این حوزه تاکید کرده‌اند و تلاش در این راه برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانسته‌اند.

نظر به اهمیت موضوع و ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها در حوزه جوانی جمعیت، بسیار خرسندم که همکارانمان در معاونت امور جوانان، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، جوانان دلسوز و فعال سازمان‌های مردم نهاد تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان، مدیران و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج، مجامع خیرین ازدواج و سایر دوستان و همراهان، تلاش‌های خالصانه‌ای داشتند که خوشبختانه این عملکرد در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استانها دیده شد و از سوی ستاد جمعیت استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

این عملکرد و رتبه‌های برتر همکاران و جوانان عزیزمان نه فقط از این جهت که یک وظیفه دستگاهی است بلکه از منظر درک حساسیت و ضرورت موضوع و عمل به فریضه و وظیفه انسانی در قبال آینده کشور نیز بسیار گرانقدر و قابل تقدیر است.

در پایان ضمن اینکه با تمام وجود از تلاش‌های خالصانه و بدون چشم‌داشت شما همکاران، همراهان و جوانان عزیز قدردانی می‌کنم، امیدوارم این احساس مسئولیت همیشه در شما باقی بماند، تقویت شود و به دیگر مسئولان، جوانان و آحاد جامعه تسری پیدا کند تا کشور عزیزمان آینده‌ی روشن‌تری پیش‌رو داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول