اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

‌فارس من| توضیحات سایپا ‌به خریداران‌ ساینا‌.اس‌/ مطالبه متقاضیان برای شفاف‌سازی قیمت ساینا دوگانه‌سوز

پیرو نارضایتی خریداران ساینا.اس دوگانه سوز از شرکت سایپا مبنی بر اینکه خودرو عرضه شده به خریداران، مطابق با مشخصات خودرو ارائه شده از سوی خودروساز نیست، این شرکت با پیگیری فارس، توضیحاتی به خریداران این خودرو ارائه کرد.

‌فارس من| توضیحات سایپا ‌به خریداران‌ ساینا‌.اس‌/ مطالبه متقاضیان برای شفاف‌سازی قیمت ساینا دوگانه‌سوز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در روزهای گذشته، کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویش‌هایی با عناوین «اشکال در فروش ساینا. اس دوگانه‌سوز سایپا بررسی شود» و «چرا امکانات ساینا.اس دو گانه سوز را حذف کردید» از مسئولان شرکت سایپا خواسته‌اند ‌توضیح دهند که به چه دلیل خودروی عرضه شده با نام ساینا.اس از مشخصات ارائه شده توسط خودروساز، برخوردار نیست.

کاربران سامانه ‌فارسِ من‌ عنوان کرده‌اند که شرکت خودروسازی سایپا با حذف بخش‌های مختلف خودرو ‌ساینا.اس دوگانه‌سوز‌ در واقع خودروی دیگری را به جای ساینا.اس دوگانه به مشتریان تحویل می‌دهد. 

با توجه به تعداد زیاد  امضا‌های دو پویش مذکور، فهرست مطالبات مردمی در خصوص پویش‌های مذکور با تیتر «‌نارضایتی خریداران ‌ساینا‌ از مشکلات عمده این خودرو/ سایپا پاسخگو باشد‌»، درج و از مسئولان شرکت سایپا خواسته شد تا جهت تنویر افکار عمومی به سوالات مذکور پاسخ داده شود. 

در آن خبر اعلام شد که فهرستی از ‌مشکلات‌ که خریدارن این خودرو در سامانه فارسِ من ثبت کرده‌اند، به شرکت سایپا ارسال شده است، مسوولان سایپا وعده داده‌‌اند به سرعت نسبت به پیگیری و بررسی این موضوع اقدام کنند و نتیجه را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع خبرگزاری فارس و مخاطبان فارسِ من برسانند.

در این راستا ‌اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا در تشریح برخی مسائل مطرح شده توسط مردم در خبر خبرگزاری ‌فارس، ‌توضیحاتی در اختیار فارس قرار داد که در ادامه می‌خوانید.

1- نامگذاری ساینا.اس، در راستای ارتقا محصول پایه ساینا و به منظور پاسخگویی به الزامات استاندارد حفاظت از عابر پیاده بوده و تغییرات در قطعات بیرونی خودرو نظیر سپر، چراغ های جلو و درب موتور است که عینا در محصول ساینا.اس دوگانه سوز نیز حفظ شده است.  

2- پلتفرم الکتریکال هر خودرو متناسب با قوای محرکه آن طراحی و عملیاتی می شود و بدیهی است محصول ساینا.اس دوگانه سوز، پلتفرم متفاوت با خودرو ساینا.اس بنزینی دارد. 

3- اظهارت مبنی بر تشابه مخزن گاز محصول ساینا.اس دوگانه سوز با خودرو تیبا و ظرفیت 52 لیتری آن صحت نداشته و در محصول ساینا.اس دوگانه سوز به منظور افزایش پیمایش خودرو، حجم مخزن این محصول 62 لیتر در نظر گرفته شده است.  

البته از جمله مسائلی که کاربران (فارس من) در پویش‌های مذکور عنوان کرده بودند گلایه‌مندی از عدم ارائه قیمت قطعی ساینا. اس دوگانه سوز بود که خودروساز به این سوال پاسخی نداده است‌.

لذا با توجه به ثبت پویش‌های دیگری با عناوین «درخواست تبدیل حواله خودروی ساینا اس دوگانه سوز» و «قیمت خودروی ساینا.اس بازنگری شود» که در این پویش‌ها مردم به صراحت از خودروساز خواسته‌اند تا قیمت پایه این خودرو مشخص شود، این پرونده باز است و این مساله کماکان در خبرگزاری فارس دنبال می‌شود.

مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش فارسِ من در این پویش نوشته‌اند که ‌متاسفانه به علت شفاف نبودن قیمت پایه، مشخص نیست که خریدار چه مبلغی را باید برای تکمیل وجه تهیه کند و این موضوع موجب سردرگمی خریداران شده است. 

‌خبرگزاری فارس، ضمن تشکر از شرکت سایپا برای پاسخگویی به برخی از سوالات مطرح شده، مطالبه عدم ارائه قیمت قطعی ساینا.اس را دنبال می‌کند و امیدواریم مسوولان سایپا نیز در اطلاع‌رسانی این موضوع اهتمام ورزند و ‌بدین‌وسیله متقاضیان خرید ساینا.اس دوگانه سوز را از سردرگمی و نگرانی خارج کنند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول