اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حضور وزیر ورزش در فدراسیون تنیس/ سجادی: این رشته خط مقدم کارهای بین‌المللی ما در ورزش است

سیدحمید سجادی در ادامه حضور دوره‌ای خود در فدراسیون‌های ورزشی بعدازظهر امروز در فدراسیون تنیس حضور پیدا کرد.

حضور وزیر ورزش در فدراسیون تنیس/ سجادی: این رشته خط مقدم کارهای بین‌المللی ما در ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس، در این بازدید وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس فدراسیون تنیس از دپارتمان‌های مختلف این فدراسیون بازدید کرد. سجادی سپس با حضور در سالن جلسات فدراسیون تنیس، در جریان میزبانی آتی ایران از مسابقات فیوچرز تهران قرار گرفت؛ مسابقاتی که پس از هشت سال قرار است به میزبانی ایران برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان بر حمایت کامل این وزارتخانه در میزبانی ایران از این مسابقات تاکید کرد. در بخشی از این نشست، کلیپی از حضور سجادی در مسابقات فیوچرز کیش درسال ۱۳۸۵ پخش شد.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان از عوامل برگزاری مسابقات فیوچرز کیش با اهدای لوح تقدیر کرد. کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در این بازدید حضور داشتند.

سجادی دراین بازدید از فدراسیون اظهار داشت: بر خودم وظیفه می‌دانستم از شما به خاطر تلاش‌های‌تان برای مسابقات فیوچرز کیش تقدیر کنم. کار سختی در پیش است. دوران کرونا به جوامع بشری خیلی لطمه وارد کرد و اتفاقات عجیبی رقم خورد. بازی‌های آسیایی یک سال با تاخیر قرار است برگزار شود و همه چیز تحت تاثیر کرونا بود و آمار و رقابت‌ها دچار تغییر شد. یکی از این رشته‌ها تنیس بود اما با توجه به اینکه بازی‌ها در فضای باز برگزار می‌شد، رویدادها زودتر برگزار شد.

او ادامه داد: آمار خوبی در تنیس شکل گرفته است. به عنوان یک ایرانی عرض می‌کنم و دوست دارم فیوچرز در ایران بماند. گزارشی که از کیش داشتیم خیلی باکیفیت بود و امیدوارم فیوچرز تهران بهتر از کیش باشد. امیدوارم فیوچرز تهران مکملش باشد و در قله تنیس آسیا باشیم و تبلیغات و کیفیت خوبی داشته باشیم. اگر دوست داریم رشته‌ای در کشور جای خودش را باز کند، باید از همین فرصت‌ها استفاده کنیم. من هم به عنوان خادم شما در وزارت ورزش و جوانان، در کنار تنیس هستیم. حق هر ایرانی است که از تنیس لذت ببرد. ساختار ما باید در اختیار فدراسیون تنیس باشد.

سجادی افزود: قرار است مجموعه‌ای در اختیار فدراسیون تنیس قرار بگیرد که محل مستقل، اختصاصی و تخصصی باشد که روی پای خودتان بایستید. منابع خوبی وجود دارد و ما سعی می‌کنیم انجام وظیفه کنیم. همه این‌ها در گرو این است که ما مخاطب خوب، ورزشکار و مربی خوب داشته باشیم و قیمت‌ها مناسب باشد و امکانات در دسترس باشد. نمی‌خواهیم تصور بر این باشد که تنیس رشته‌ای برای یک قشر خاص است. ما در وزارت‌خانه در حال برنامه‌ریزی هستیم که ورزش گران نباشد. تلاش ما بر این است و بستگی به عملکرد من و همکارانمان در ورزش کشور دارد. یک اتفاق دگرگون‌کننده در ورزش باید رقم بخورد. ما به فدارسیون‌ها نامه نوشتیم که تعرفه‌های مربی‌گری و داوری را گران نکنید. هفته گذشته تعرفه‌های جدید قیمت صدور پروانه اعلام شد؛ تعرفه هایی که حدود ۹ سال تغییر نکرده بود. کارشناسان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان محاسبه کرده بودند اما ما ۸۰۰ هزار تومان اعلام کردیم و ۴۰۰ هزار تومان‌ برای تمدید آن در نظر گرفته شده است. این میزان کمترین رقم در صدور پروانه‌های شغلی در کشور است. گران‌ترین تعرفه‌های رشته‌های ورزشی در اماکن دولتی در ۱۲ جلسه‌ ۷۰۰ هزار تومان است. تعرفه‌ها در هیات دولت مصوب شد و روحیه بر این است که ما ورزش را ارزان نگه داریم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: ما به شرکت توسعه گفتیم که بخش‌های خصوصی را صدا کنید و علت گران شدن تعرفه‌ها را بپرسید. اگر بخش خصوصی قصد دارد افزایش قیمت بدهد باید این موضوع منطق داشته باشد و نگوییم چون همه چیز گران شده پس تعرفه‌ها هم گران شده است. این استدلال منطقی‌ نیست. امیدوارم همه باهم موفق باشیم و تنیس همچنان بدرخشد و بهترین اتفاقات رقم بخورد. این رشته خط مقدم کارهای بین‌المللی ما در ورزش است و ما قدردان این زحمات هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول