اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف 4.5 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی/ هزار و 298 قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری 4 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و هزار و 298 قاچاقچی دستگیر شده است؛ تصریح کرد: طی همین مدت 184 خرده فروش مواد مخدر نیز در خراسان جنوبی دستگیر شدند.

کشف 4.5 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی/ هزار و 298 قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی غرب استان دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: با ردگیری اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس خراسان جنوبی و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان طبس به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران کامیون را متوقف کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو توقیف شده ۵۵۰ کیلو مرفین و ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک راکشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان این که در این عملیات در مجموع بیش از ۵۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، یادآور شد: ماموران در این رابطه کامیون را توقیف و یک متهم دستگیر شده را به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی یک تن و ۶۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و همچنین مأموران ۵۷ قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر را و ۴۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و هزار و ۲۹۸ قاچاقچی دستگیر شده است؛ تصریح کرد: طی همین مدت ۱۸۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی نسب متذکر شد: مبارزه پلیس با مواد مخدر و سوداگران مرگ توامان ادامه دارد و در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم، تا با معرفی قاچاقچیان مواد مخدر، عرصه را برای فعالیت این افراد تنگ تر کنیم.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول