اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بصیرت: اخراج بازیکن نساجی مقابل پرسپولیس جای سوال داشت/ مورایس یک جنتلمن است

پیشکسوت فوتبال سپاهان گفت: سپاهان از هر نظر نمره قبولی گرفت، از نظر سازماندهی، تیمی، امتیازی و باشگاه‌داری نمره ۲۰ گرفت، به مدیریت، هواداران، بازیکنان و کادر فنی خوب تبریک می‌گویم که همگی عالی بودند.

بصیرت: اخراج بازیکن نساجی مقابل پرسپولیس جای سوال داشت/ مورایس یک جنتلمن است

مجید بصیرت پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: سپاهان از هر نظر نمره قبولی گرفت، از نظر سازماندهی، تیمی، امتیازی و باشگاه‌داری نمره ۲۰ گرفت، به مدیریت، هواداران، بازیکنان و کادر فنی خوب تبریک می‌گویم که همگی عالی بودند.

وی افزود: سپاهان ۶۵ امتیاز گرفت، رنج امتیازگیری در ایران ۲ امتیاز از هر بازی به اضافه یک امتیاز است و پرسپولیس فقط با یک امتیاز بیشتر قهرمان شد.

بصیرت با بیان این‌که طرف مقابل سپاهان، پرسپولیس بود، گفت: اخراج بازیکن نساجی مقابل پرسپولیس جای سؤال داشت، نحوه گرفتن کارت زرد اول و سپس اخراج عجیب بود و نظارت‌ها باید بیشتر شود؛ در طرف دیگر در بلندگوی ورزشگاه کرمان گلزنی تیم پرسپولیس اعلام شده بود که غیرحرفه‌ای بود، رفتن برق ورزشگاه و دقیقا در بازی سپاهان هم از دیگر حواشی عجیب برای سپاهان بود.

پیشکسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: مورایس بهترین عملکرد را داشت و به بازیکنان جوان بازی داد، امیدوارم در سال آینده بازیکنان بیشتری از تیم‌های پایه سپاهان به تیم اصلی اضافه شوند، سپاهان در همه فاکتورها نمره قبولی گرفت.

وی در مورد حواشی که برخی مطبوعات برای سپاهان ایجاد کردند، عنوان داشت: امیدواریم مطبوعات نیز حرفه‌ای تر شوند، برخی صحبت‌ها را جابجا می‌کنند و افکار عمومی را خراب می‌کنند.

بصیرت در پایان یادآور شد: مورایس به همه درس داد که مانند یک جنتلمن صحبت کنند و به تیم حریف، قهرمانی را تبریک گفت، صحبت‌های مدیران تیم پرسپولیس حاشیه‌ای بود، مدیرعامل، سرپرست و عوامل پرسپولیس صحبت‌های غیر حرفه‌ای انجام دادند، در حالی که باید به تیم حریف احترام بگذارند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول