اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

2 دستاورد بین‌المللی برای دانش‌بنیان‌ها/ توافق‌نامه با هیأت تجاری ارمنستان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

در حاشیه اولین روز از 27مین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، توافقنامه میان دو شرکت دانش بنیان ایرانی با هیأت تجاری ارمنستان به امضا رسید.

2 دستاورد بین‌المللی برای دانش‌بنیان‌ها/ توافق‌نامه با هیأت تجاری ارمنستان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش بنیان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز 27 اردیبهشت‌ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسؤولان کشور و هیأت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرات تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

بر همین اساس در حاشیه اولین روز از برپایی این نمایشگاه، یک هیأت تجاری و فناوری از کشور ارمنستان توانست با تدارکات پیش‌بینی شده از سوی صندوق نوآوری، با دو شرکت دانش بنیان ایرانی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کند.

توافق‌نامه اول مربوط به توافق شرکت دانش‍بنیان «نما دیجیتال» با هیأت ارمنستانی برای ری برند و ثبت شرکت در این کشور و در مرحله بعد صادرات محصول به ارمنستان بود. همچنین شرکت دانش بنیان «بسپار» نیز برای تست و آزمون محصول و سپس صادرات محصول به ارمنستان با هیأت تجاری این کشور به توافق رسید. این دو توافق‌نامه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برخوردار است.

گفتنی است در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از روز ۲۷ اردیبهشت با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و تا روز 30 اردیبهشت ادامه دارد، ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود پرداخته‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول