اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آماده‌باش هلال‌احمر برای مواجهه با بارش شدید باران در 16 استان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در 16 استان کشور هشدار داد.

آماده‌باش هلال‌احمر برای مواجهه با بارش شدید باران در 16 استان

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به پیش‌بینی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی،گفت: از روز شنبه هفته آینده تا پایان روز یکشنبه بارش شدید و رگباری باران و همچنین وزش شدید باد در تمام یا بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، همدان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران خود در این 16 استان را به حالت آماده‌باش درآورده و تمهیدات و تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:‌ لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می‌توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد. همچنین در هنگام وزش باد شدید نیز لازم است که مردم از حضور بر لبه پشت‌بام و پرتگاه‌ها و نیز قرار گرفتن در مجاورت سازه‌های تبلیغاتی، ساختمان‌های نیمه‌کاره، درختان کنهسال و اجسامی‌که احتمال سقوطشان وجود دارد، پرهیز کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول