اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

کنعانی: جانبازان انقلاب بهترین الگوی ⁧‫دستگاه دیپلماسی‬⁩ هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جانبازان عزیز بهترین الگوی ⁧‫دستگاه دیپلماسی‬⁩ هستند و جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.

کنعانی: جانبازان انقلاب بهترین الگوی ⁧‫دستگاه دیپلماسی‬⁩ هستند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۶ اردیبهشت ماه جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در یکی از آسایشگاه‌های جانبازان انقلاب اسلامی حضور یافتند و از خدمات ارزشمند جانبازان قدردانی کردند.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) ۲۷ اردیبهشت ماه در توئیتر درباره این دیدار نوشت: دیدار و ادای احترام مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به ⁧‫جانبازان سرافراز‬⁩ کشور پیش از آغاز به کار ⁧‫گردهمایی سفرا، جانبازان عزیز بهترین الگوی ⁧‫دستگاه دیپلماسی‬⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.

 

 

به گزارش فارس، محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه نیز هفتم اسفند ۱۴۰۱ در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه دیپلماسی، گفته بود: تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران این وزارتخانه باید ثبت و ضبط شده و به نسل‌های آتی منتقل شود. (جزئیات بیشتر)

مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور در دیدار روز گذشته، یک بار دیگر جان نثاری برای میهن اسلامی، ملت بزرگ ایران عزیز و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را مورد تأکید قرار دادند.

در این دیدار همچنین از ایثارگری‌های ارزشمند دو دیپلمات جانباز گرانقدر وزارت امور خارجه که در دوره خدمت در دستگاه سیاست خارجی به مقام والای جانبازی نائل شده و در حال حاضر در این آسایشگاه حضور دارند، قدردانی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول