اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

نگاهی به پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر ستاره‌ها/ خاتون و قوماندان در صدر

نشر ستاره‌ها با چند اثر پرطرفدار در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است که در این میان خاتون و قوماندان، بابا رجب، میلیشیا و روایت بی‌قراری پرفروش‌ترین آثار این انتشارات هستند.

نگاهی به پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر ستاره‌ها/ خاتون و قوماندان در صدر

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا «رضا جلیلی‌نژاد» مسؤول فروش نشر ستاره‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار توانا درباره پر‌فروش‌ترین کتاب این انتشارات در نمایشگاه گفت: کتاب خاتون و قوماندان (فرمانده شجاع) پرفروش‌ترین کتاب ما است، قهرمان داستان «ابو‌حامد» فرمانده لشکر فاطمیون است که حکم حاج قاسم افغانستان را دارد و کتاب از زبان ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی بیان شده است. این کتاب در نوبت چاپ یازدهم است که در ۲۳۵ صفحه توسط «مریم قربان‌زاده» به رشته تحریر درآمده است.

معرفی کتاب خاتون قوماندان

علیرضا توسلی معروف به ابوحامد ۱ مهر ۱۳۴۱ در افغانستان به دنیا آمد و ۹ اسفند ۱۳۹۳ در سوریه، شهر درعا شهید شد. او فرمانده و بنیانگذار لشکر فاطمیون بود. او تمام زندگی‌‌اش را رزمنده بود و در جبهه‌‌ها جنگید. با شروع جنگ ایران و عراق به کردستان رفته و بیش از یک سال در آن منطقه حضور داشت. وقتی جنگ ایران و عراق به پایان رسید، برای جنگ با ارتش شوروی به افغانستان رفت و دوباره در سال ۷۴، زمانی که نیروهای طالبان در افغانستان روی کار آمده بودند، دوباره به افغانستان رفت و در این میان با ام البنین ازدواج کرد. این ازدواج یک پسر به نام حامد و دو دختر برای آن‌ها به ارمغان آورد. وقتی بحران سوریه آغاز شد، او در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ راهی سوریه شد و یک سال بعد در نبرد با جبهه النصره شهید شد. آرامگاه او در مشهد است.

صاحب قلمان  روایت شهدا در نمایشگاه کتاب

جلیلی‌نژاد از ۳ کتاب پر‌فروش دیگر در سی‌و چهار‌مین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: کتاب‌های دیگر ما با عناوین بابا رجب به نویسندگی نسرین رجب‌پور، میلیشیا به قلم مریم رمضانی، روایت بی‌قراری به قلم بتول پادام نام برد.

وی در پایان گفت: تمامی آثار ارائه شده در نمایشگاه کتاب روایت همسران شهدا و زندگی آن‌ها و رمان‌های مرتبط با زندگی‌نامه شهدا، که حقیقت محض است.

سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول