اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

کتاب نخل و نارنج همچنان در صدر کتاب‌های انتشارات جمکران

مسئول غرفه جمکران گفت: نمایشگاه بهار کتاب است، اینجا خوانندگان آثار می‌توانند با نویسنده، گرافیست و سایر افرادی که در تهیه کتاب تلاش کرده‌اند، ارتباط برقرار کنند، همچنین مسئولین نشر در اینجا حضور داشته و پذیرای انتقادات و پیشنهادات از سوی مخاطبان هستند.

کتاب نخل و نارنج همچنان در صدر کتاب‌های انتشارات جمکران

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا محمدعلی نباتی مسئول غرفه کتاب جمکران، درباره فعالیت و کتاب‌های تازه نشر جمکران با خبرنگار توانا به گفت‌وگو پرداخت. نباتی نشر جمکران را از قدیمی‌ترین نشرهایی که در حوزه مهدویت پرچم‌دار است، عنوان کرد و گفت: ما در حوزه مهدویت کارها و آثار متفاوت و متنوعی داریم و در چند سال اخیر دامنه تنوع نشرمان نیز بیشتر شده است.

وی نمایشگاه را بهار کتاب دانست و افزود: برند گنجشک‌های جمکران در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و ما در حوزه ادبیات، داستان، رمان تاریخی و مذهبی ورود جدی داشتیم و در ادبیات پایداری صاحب تألیف هستیم. ما در نمایشگاه مشتاق به ارتباط چهره به چهره با مخاطبان و خواننده‌های آثار خود هستیم.

نباتی نمایشگاه را یک فرصت جدی برای تعامل با مخاطبان اذعان کرد و گفت: در اینجا خوانندگان آثار می‌توانند با نویسنده، گرافیست و سایر افرادی که در تهیه کتاب تلاش کرده‌اند، ارتباط برقرار کنند، همچنین مسئولین نشر در اینجا حضور داشته و پذیرای انتقادات و پیشنهادات از سوی مخاطبان هستند.

وی از ۵۰ عنوان کتاب جدید و چاپ اولی خبر داد و افزود: در حوزه معارف، حدیث، ادبیات، رمان، داستان، ادبیات پایداری،کودکان و نوجوانان کتاب‌های چاپ اولی را برای عرضه آورده‌ایم. غرفه جمکران پاتوق نویسندگان و خواننده‌ها است و در اینجا نشست‌های متنوع و جشن امضا را داریم.

نباتی در پایان به پرفروش بودن کتاب قدیمی نخل و نارنج اشاره کرد و گفت: این کتاب در طول سال چندین چاپ جدید می‌خورد و دیگر کتاب‌های پرفروش ما عبارتند از در کربلا چه گذشت، فاطمه علی است، ۶۰ پرسش اعتقادی برای پدر و مادرها از کودکان و نوجوانان، دخیل عشق، شبیه مریم و مجموعه ۱۴ جلدی دوستان علی.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول