اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شایعات تکذیب شد/ دیدار نساجی ـ پرسپولیس، قطعا در قائمشهر و با حضور هواداران

در حالی که شایعه شده بود دیدار نساجی پرسپولیس در شهر دیگری یا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، هیات فوتبال این موضوع را تکذیب کرد.

شایعات تکذیب شد/  دیدار نساجی ـ پرسپولیس، قطعا در قائمشهر و با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در رابطه با تغییر مکان دیدار حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میان نساجی مازندران و پرسپولیس تهران اظهار کرد: قطعا نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: لطفا به حواشی کذب پیرامون این دیدار توجه نداشته باشید و خبرهای موثق را از درگاه‌های رسمی جویا شوید تا آخرین دیدار نساجی مازندران بدون هیچ مشکلی و با بهترین کیفیت برگزار شود.

درزی‌خلردی درباره بدون تماشاگر شدن این دیدار نیز بیان کرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و قطعا روز پنجشنبه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان علاقمندان به فوتبال خواهد بود، اما ظرفیت ورزشگاه در جلسات پیش رو با حضور تمامی مسئولین برگزاری این دیدار مشخص و نهایی خواهد شد.

وی افزود: روز پنجشنبه یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال ایران در مازندران برگزار خواهد شد و این قول را خواهم داد که نساجی مازندران نماینده فوتبال استان در لیگ برتر با شرافت و همانند تمامی دیدارهای گذشته خود به میدان خواهد رفت و روح پاک فوتبال را در این دیدار به نمایش خواهد گذاشت.

 رئیس هیأت ‌فوتبال مازندران در پایان گفت: همه مسؤولان مازندران  تمام تلاش خود را خواهند کرد تا روز پنجشنبه استان مازندران بعد از پایان این دیدار سربلند باشد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول