اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۵ نفر از اراذل ری به اتهام محاربه راهی زندان شدند

۵ نفر از اراذل و اوباش که با قمه اقدام به قدرت‌نمایی و گردن‌کشی در محله باروت‌کوبی شهرری کرده و موجب برهم زدن آسایش اهالی منطقه شده‌ بودند، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با حکم قضایی راهی زندان شدند.

۵ نفر از اراذل ری به اتهام محاربه راهی زندان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، شنبه بیست و سوم اردیبهشت‌ماه 1402، نزاع و درگیری دسته‌جمعی با سلاح سرد در محله باروت‌کوبی شهرری باعث ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان این محله شد.

سرهنگ ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در این باره اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد، بلافاصله ماموران کلانتری 131 به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران کلانتری شهرری در محل، مشاهده شد که تعدادی از اراذل دارای سطح، با استفاده از سلاح سرد قمه اقدام به درگیری و عربده کشی کرده که موجب برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با حضور به‌موقع پلیس و شلیک چند تیر هوایی، عوامل اصلی درگیری دستگیر شدند که علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کردند، همچنین 3 قبضه سلاح سرد قمه از آنان کشف شد.

تسریع رسیدگی به پرونده اراذل باروت‌کوبی

محمدمهدی رحیمی، دادستان شهرستان ری نیز با اشاره به دستگیری دو گروه از اراذل و اوباش شناخته شده محله باروتکوبی شهرری بیان کرد: در جریان درگیری اراذل و اوباش محله باروتکوبی با توجه به اهمیت موضوع و نیز اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش اهالی، 10 نفر دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده تسریع شد.

وی گفت: در این پرونده به دلیل مشارکت در منازعه منجر به جرح، ۵ نفر راهی زندان، 3 نفر بازداشت موقت و 2 نفر با قید وثیقه آزاد شدند.

دادستان شهرستان ری خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و گردن‌کشی کرده و امنیت مردم را به خطر انداختند، به اتهام محاربه راهی زندان شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول