اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟/ ماسک به دنبال جلب نظر تبلیغ‌کنندگان

ایلان ماسک روز گذشته از انتخاب مدیرعامل جدید توئیتر خبر داد. وی یک زن به نام «لیندا یاکارینو» است.

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟/ ماسک به دنبال جلب نظر تبلیغ‌کنندگان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مدیرعامل جدید توئیتر مدیری تبلیغاتی است که بیش از یک دهه در NBCUniversal قراردادهای 100 میلیارد دلاری منعقد می کرده و اکنون ایلان ماسک امیدوار است بتواند روابط تیره این پلتفرم را با برندها ترمیم کند.

لیندا یاکارینو روز جمعه و ساعاتی پس از استعفا از NBC، به عنوان رئیس جدید توئیتر تایید شد.

او همچنین سمت‌هایی در مجمع جهانی اقتصاد دارد، او رئیس کارگروه« آینده کار» است و همچنین در کمیته راهبری صنعت رسانه، سرگرمی و فرهنگ آن حضور دارد.

شرکت توئیتر از زمانی که توسط ایلان ماسک به مبلغ ۴۴میلیارد دلار خریداری شد شاهد کاهش شدید تبلیغات بود و اکنون ایلان ماسک امید دارد که با این انتصاب کمی از مشکلات بکاهد.

ماسک گفت یاکارینو به تبدیل این پلتفرم به برنامه همه چیز کمک می کند.

بر اساس صفحه لینکدین، یاکارینو در نوامبر 2011 به عنوان رئیس بخش فروش تبلیغات دیجیتال به NBCUniversal پیوست.

او سپس در و در اکتبر 2020 به عنوان رئیس تبلیغات جهانی و مشارکت منصوب شد.

نمایه حذف شده او در وب سایت NBCUniversal نشان می داد که او تیم جهانی ۲هزار نفری را رهبری می کند تا به اتصال برندهای نوظهور و تثبیت شده به صدها میلیون بیننده کمک کند.

تیم یاکارینو از زمان پیوستن او در سال 2011 تاکنون بیش از 100 میلیارد دلار فروش تبلیغاتی داشته است.

او همچنین استراتژی فروش تبلیغات NBCUniversal را تغییر داد و تجارت تبلیغات را برای قرن بیست و یکم مهندسی مجدد کرد. او 19 سال را در ترنر، یک شرکت رسانه ای بزرگ گذراند.

دونالد ترامپ در دسامبر 2020، یاکارینو را به عنوان عضو شورای رئیس جمهوری در ورزش، تناسب اندام و تغذیه منصوب کرد.

توئیتر تحت رهبری ماسک با برخی از تبلیغ‌کنندگان رابطه خوبی نداشته و اکنون امیدوار است که تجربه یاکارینو بتواند به معکوس کردن آن کمک کند.

گزارش ها در دی ماه گذشته حاکی از آن بود که درآمد توئیتر از سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است، زیرا بیش از 500 تبلیغ کننده صرف هزینه در آن را متوقف کرده اند.

در ماه نوامبر، ماسک اعتراف کرد که مشکلاتی در رابطه با درآمد تبلیغات وجود داشته است و به دنبال کنندگانش گفت: «توئیتر به دلیل فشار گروه‌های فعال، به تبلیغ‌کنندگان، کاهش درآمد زیادی داشته است.»

برخی از کاربران توئیتر به دلیل پیوندهای یاکارینو به مجمع جهانی اقتصاد، حمایت او از واکسن در طول همه گیری تهدید به پایان دادن  اشتراک توییتر بلو خود کرده اند.

اما ماسک گفت: من فکر می کنم مردم از هر دو طرف طیف سیاسی لیندا را باهوش، منصف و منطقی می دانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول