اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری: روحیه جنگندگی ملی‌پوشان قابل توجه بود/ در قهرمانی جهان و المپیک مدعی خواهیم بود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: ورزشکاران ما به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی نبودند، اما روحیه جنگندگی قابل توجهی داشتند و سعی می‌کنیم این روحیه را تقویت می‌کنیم.

سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری: روحیه جنگندگی ملی‌پوشان قابل توجه بود/ در قهرمانی جهان و المپیک مدعی خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس، نواب نصیرشلال پس از پایان رقابت فوق سنگین وزنه‌برداری آسیا و کسب عنوان قهرمانی تیمی در این رقابت‌ها اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین رقابت‌ها در فوق‌سنگین بود و خوب سپری شد. حرکت آخر هر دو وزنه بردار ما مدال مجموع داشت. نتایج با توجه به مدت کوتاهی که تمرین داشتیم، خیلی راضی کننده بود و وزنه‌برداران بیشتر حرکات خود را صحیح انجام دادند. الان وزنه‌برداران ما می‌دانند در چه جایگاهی قرار دارند و چقدر باید تلاش کنند. در کنار هم تلاش می‌کنیم کاستی‌ها را  برطرف کنیم و از مسابقات آینده به لحاظ مدالی و عنوانی بهترین آسیا باشیم.

نصیرشلال در مورد ایده‌آل خود برای کسب مدال‌های بیشتر در مسابقات گفت: وقتی اردو را شروع کردیم، ورزشکاران ما به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی نبودند. در این ۳۰ تا ۳۵ روز توانستیم به هماهنگی برسیم. روحیه جنگندگی وزنه‌برداران قابل توجه بود و این روحیه را تقویت می‌کنیم و به شرایطی می‌رسیم که در آسیا و جهان مدعی باشیم. حتی یک مقدار زودتر به این موضوع می‌رسیم و در میادین بزرگتر مانند جهان والمپیک مدعی خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری افزود با اشاره به اینکه 5 نفر در این مسابقات مدال گرفتند، عنوان کرد: در این فرصت کوتاه خیلی خوب بود. برخی‌ها رکوردهایی زدند که تا حالا ثبت نکرده بودند مانند یوسفی و جوادی. واقعا ورزشکاران ما این را می‌خواهند و ما انتظار داریم همین روند ادامه پیدا کند تا شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول