اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیشنهاد مصر برای آتش‌بس موقت در فلسطین اشغالی

منابع خبری گزارش دادند مصر به رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین پیشنهادی برای آتش‌بس موقت ارائه کرده که از نیمه‌شب وارد فاز اجرایی خواهد شد.

پیشنهاد مصر برای آتش‌بس موقت در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه «العربی»، شامگاه امروز (جمعه)‌، خبر داد که مصر به رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت پیشنهاد آتش‌بس موقت داده است.

طبق این گزارش این شبکه قطری، آتش‌بس موقت از نیمه‌شب وارد فاز اجرا خواهد شد. شبکه العربی می‌‌گوید که در صورت موافقت با این پیشنهاد، گذرگاه‌های «بیت حانون» و «کرم ابوسالم» در نوار غزه بازگشایی خواهند شد.

این شبکه در ادامه اضافه کرد که با وساطت مصر، اجازه ورود بیماران و ملزومات پزشکی به نواره غزه داده خواهد شد. همزمان با این گزارش، خبرگزاری «آناتولی» به نقل از یک منبع که او را آگاه خواند، نوشت این پیشنهاد در حال بررسی است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که گروه‌های مقاومت فلسطین تا لحظه انتشار این خبر به آن واکنشی نشان نداده‌اند و  این گزارش را رد یا تایید نکرده‌اند.

مصر در روزهای گذشته نیز چند پیشنهاد آتش‌بس به طرفین درگیر ارائه کرده بود که با اصرار رژیم صهیونیستی به تداوم سیاست ترور، این تلاش‌ با شکست مواجه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول