اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: بازی‌ها باید در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود/ غرور تیم ما را نمی‌گیرد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌ها باید در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود.

پیروانی: بازی‌ها باید در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود/ غرور تیم ما را نمی‌گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی بعد از پیروزی پرگل 4 بر صفر مقابل گل گهرسیرجان  اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و تبریک می‌گویم به هواداران و آنهایی که نتوانستند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها باید در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود و به آنهایی که استارت بازسازی ورزشگاه را زدند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد:‌ از تیم ما همیشه توقع برد و قهرمانی می‌رود، بازیکنان ما بسیار شایسته هستند. ما تیم، بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. غرور تیم ما را نمی‌گیرد این تیم پرسپولیس عشق میلیون‌ها ایرانی است.

پیروانی در مورد درخشش ترابی در این بازی گفت: همه بازیکنان خوب هستند مهدی هم جزئی از پرسپولیس است و بازیکنان باید به بهترین شکل تلاش خود را انجام بدهند. پوشیدن پیراهن و لوگوی پرسپولیس ارزشمند است و باید خیلی برای آن تلاش کرد. تیم خوبی داریم و هواداران هم ما را در قائمشهر تنها نگذارند تا جام قهرمانی را به تهران بیاوریم.

وی در مورد اینکه نساجی هواداران پرشوری دارد گفت: پرسپولیس همه جای ایران هوادار دارد نساجی هم تیم خوبی است.با این حال ما با تمام قدرت در این مسابقه حاضر خواهیم شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول