اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت و مجلس موانع ساخت مسکن جوانان را برطرف کنند

امام جمعه موقت اردستان گفت: مقام معظم رهبری برای تسهیل امر ازدواج و جوانی جمعیت تاکید دارند و یکی از مولفه‌های تسهیل ازدواج بحث مسکن است که جوانان در این خصوص مشکل اساسی دارند و دولت و مجلس باید در راستای تسهیل و از بین بردن موانع این امر گام بردارند.

دولت و مجلس موانع ساخت مسکن جوانان را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام منصور صابری، امام جمعه موقت اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع بوده و در دوران طلایی امامت امام محمد باقر و امام صادق(ع) تربیت شاگردان بسیار و کرسی درس و بیان معارف اهل‌بیت صورت می‌گرفت.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، افزود: امید می‌رود افراد بتوانند زینتی برای اهل بیت باشند و سعی شود عمل‌‌، رفتار و سیره خود را به زندگی ائمه نزدیک کنند و باعث سربلندی ائمه شوند همچنین مراسم عزاداری برای امام جعفر صادق در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه با همکاری هیئات مذهبی شهرستان، تجمع و عزاداری در شأن امام صادق(ع) باشد، خاطرنشان کرد: هجدهم اردیبهشت سالروز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر بود، کشور ما یک کشور حادثه‌خیز بوده و بلایای طبیعی در کشور از قبیل سیل و زلزله، سالانه مشهود است همچنین نیروهای هلال احمر از اولین افرادی هستند که در این عرصه حضور دارند و به آسیب‌دیدگان خدمات ارائه می‌دهند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به قدردانی از زحمات هلال‌احمر، یادآور شد: هلال احمر شهرستان نیز در راستای آموزش به متقاضیان و علاقمندانی که می‌خواهند این خدمات را فراگرفته و در مواقع حساس به مردم خدمت کنند، اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به هفته بسیج سازندگی، تصریح کرد: خدمات بسیج سازندگی در ایام کرونا قابل مشاهده بوده همچنین گروه‌های جهادی در حال حاضر در نقاط محروم کشور ارائه خدمت می‌کنند.

صابری با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف فلسطین، تاکید کرد: این حملات رژیم کودک‌کش موجب شهادت افراد بسیاری از جمله کودکان مظلوم شده است، انتظاری بیش از این از رژیم گرگ‌صفتی همچون رژیم صهیونیستی که مدت بسیاری است از طریق این اعمال به دنبال بقای خود هستند،نمی رود.

امام جمعه موقت اردستان اضافه کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی دو مسأله را بیان می‌کند که یکی نشانگر خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی بوده و این عامل به جهانیان ثابت شده که خودشان نیز به صراحت اعلام کرده‌اند که برای بقای خود از هر اقدامی دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: این اقدامات نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت بوده چرا که این جبهه یک جبهه استوار و پایدار در سرزمین‌های اشغالی است و بارها مقاومت جبهه مقاومت و نظام جمهوری اسلامی در سوریه را مشاهده کرده‌ایم که به همین دلایل این رژیم به استیصال و بیچارگی رسیده است.

صابری با بیان اینکه پاسخ ایران به جزء نابودی و موشک‌باران رژیم صهیونیستی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: امید می‌رود به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی و آزادی سرزمین‌های اشغالی و فلسطین باشیم.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: قانون جدیدی که در کشور در ارتباط با بیمه کارگران ساختمانی و ساختمان‌ها تصویب شد که این قانون لازم است در آن اصلاحیه صورت گیرد، گرانی مصالح ساختمانی وجود دارد و در این دوران یک نفر قادر نیست بتواند یک ساختمان در یک سال تکمیل کند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری برای تسهیل امر ازدواج و جوانی جمعیت تاکید دارند و یکی از مولفه‌های تسهیل ازدواج بحث مسکن است که جوانان در این خصوص مشکل اساسی دارند و دولت و مجلس باید در راستای تسهیل و از بین بردن موانع این امر گام بردارند.

صابری در خصوص گرانی کالاهای اساسی، گفت: رهبر انقلاب مهار تورم را به عنوان شعار سال قرار دادند ولی افزایش افسارگسیخته قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود دارد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: اختلاف قیمت کالاها در شهرستان اردستان به نسبت شهرهای همجوار وجود دارد بنابراین باید نظارت‌های بیشتری بر بازار و قیمت‌ها انجام شود چرا که مردم نسبت به این گرانی‌ها گلایه دارند که این گلایه‌ها به‌حق است.

وی یادآور شد‌: دولت نیز در طول این دوسال خدمات قابل توجهی داشته و تعدادی از کارخانه‌های تعطیل سال‌های گذشته، راه‌اندازی مجدد شدند و در عرصه بین المللی جایگاه کشور ایران ارتقا پیدا کرد اما امیدواریم تلاش‌های دولت در سفره مردم نیز مشهود باشد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول