اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

عضو شورای شهر تهران: امیدآفرینی حلقه مفقوده رسانه‌های امروز کشور است

عضو شورای شهر تهران گفت: رسانه‌ها موظف هستند در جامعه امیدآفرینی کنند. متأسفانه بعضی از رسانه‌ها به رسالت خود عمل نمی‌کنند به همین سبب مردم متوجه کار‌های مثبت انجام شده نمی‌شوند.

عضو شورای شهر تهران: امیدآفرینی حلقه مفقوده رسانه‌های امروز کشور است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران توانا، انتشارات خبرگزاری فارس در سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در راهرو‌ی ۱۸ مصلای امام خمینی (ره) جنب کوشک کتاب حضور دارد.

خبرنگار توانا در انتشارات خبرگزاری فارس به گفت‌و‌گو با احمد علوی عضو شورای شهر تهران نشست.

علوی در تبیین فضای کنونی کشور گفت: امروز فضای اصلی کشور ما جنگ ترکیبی و شناختی است و خط مقدم این جنگ رسانه‌ها هستند که از عملکرد انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها موظف هستند در جامعه امیدآفرینی کنند. متأسفانه بعضی از رسانه‌ها به رسالت خود عمل نمی‌کنند به همین سبب مردم متوجه کار‌های مثبت انجام شده نمی‌شوند.

علوی با اشاره به اینکه مجموعه خبرگزاری فارس علاوه بر بحث خبر‌رسانی می‌تواند این دغدغه را تا حد زیادی رفع کند، گفت: این خبرگزاری می‌تواند موضوعات جنگ ترکیبی را در عرصه مکتوب رعایت کند. همچنین مطالب را به مجریان و مسئولان منتقل کند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه امید آفرینی و حفظ نقاط قوت جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی در دل مردم جامه عمل بپوشانند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از دیدن زحمات خبرگزاری فارس بسیار خوشحال شدم و امیدوارم بتوانیم از این فضا استفاده شایسته کنیم، گفت: از خبرگزاری فارس دعوت می‌کنم تا در مجموعه ستاد توان‌افزایی سمن‌های شهر تهران به یاری ما بشتابند و به آموزش گروه‌های جهادی و سمن‌ها با موضوع آشنایی ابزار اطلاع‌رسانی نوین بپردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول