اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  سایر حوزه ها

روایت ارمنستان از حمله پهپادی جمهوری آذربایجان با دو زخمی+عکس

وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که ارتش جمهوری آذربایجان ضمن نقض آتش‌بس، با حمله پهپادی به مواضع ارمنستانی‌ها دو نفر را زخمی کرد.

روایت ارمنستان از حمله پهپادی جمهوری آذربایجان با دو زخمی+عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک روز بعد از اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان درباره کشته شدن یک نظامی این کشور، وزارت دفاع ارمنستان از حمله پهپادی با دو زخمی از ارمنستانی‌ها خبر داد.

بنا بر گزارش وبگاه ارمنستانی «آرمن پرس»، وزارت دفاع این کشور روز جمعه (امروز) با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که دو نیروی نظامی ارمنستانی در نتیجه حمله پهپادی جمهوری آذربایجان زخمی شدند که حال یکی از مجروحان، وخیم است.

بنا بر اعلام وزارت دفاع ارمنستان، این حمله حوش و حوش ساعت ۱۰ دوازدهم می (۲۲ اردیبهشت) در مسیر شهر «سوتک» در استان «گغارکونیک» انجام شد و ارتش جمهوری آذربایجان از پهپاد برای بمباران مواضع نظامیان ارمنستانی استفاده کرد. این وزارتخانه افزود: «ساعت ۱۰:۳۰، وضعیت خط مقدم تقریبا پایدار و باثبات شد».

در گزارش رسانه‌های ارمنستانی عکس ذیل از لاشه یک پهپاد منتشر شده است.

 

روایت ارمنستان درباره حمله پهپادی باکو به مواضع ایروان در شرایطی مطرح شده که روز گذشته وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر داد که یک سرباز این کشور در نتیجه «اقدام تحریک‌آمیز» نیروهای مسلح ارمنستان کشته شد.

درگیری‌های ایروان و باکو در حالی خبرساز شده که اخیرا وزرای خارجه دو طرف در نشستی به میزبانی وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن حضور یافتند. همچنین  نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان و الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان قرار است روز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت) در بروکسل دیدار کنند.
 

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول