اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

بسیج دانشجویی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند

بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز به کار می‌کند. مراسم یادواره شهدای خبرنگار و رسانه به همت بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس، سوم خردادماه ۱۴۰۲ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور و سخنرانی علی‌رضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، برگزار می‌شود.

بسیج دانشجویی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز به کار می‌کند. مراسم یادواره شهدای خبرنگار و رسانه به همت بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز سوم خردادماه ۱۴۰۲ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، برگزار می‌شود.

دبیر اجرائی ستاد یادواره شهدای خبرنگار و رسانه کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جامعه‌ای که فرهنگ از خودگذشتگی، جانفشانی و ایثار در آن نقش نبسته باشد محکوم به شکست است. هدف کلی از برگزاری مراسم یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در نسل جوان و نوجوان است.

در مراسم یادواره شهدا با تداعی کردن و به صحنه کشیدن جانفشانی‌های شهدا این فرهنگ به نسل‌های امروزی که طعم جنگ را نچشیده‌اند منتقل می‌شود تا در مواقع لزوم شاهد جانفشانی‌های نسل امروزی در جنگ سخت و نرم باشیم.

بسیج دانشجویی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی از جمله کمیته فرهنگی، کمیته طراحی صحنه و فضاسازی، کمیته صوت و تصویر، کمیته پشتیبانی، کمیته خبر و اطلاع رسانی و ... با کمک دانشجویان پرشور و انقلابی، این مراسم را تدارک دیده تا قدمی در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برداشته باشد. همان‌ طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست».

فضای ساختمان دانشکده رسانه فارس با استفاده از اقلام و وسایل جنگی، نمایش تصاویر شهدا و نصب متن وصیت‌نامه شهدا علی‌الخصوص شهدای خبرنگار و رسانه از حالت قبلی خود خارج شده و به محیطی معنوی با حال و هوای آسمانی بدل شده است. امید است با حضور خانواده معزز شهدا در مراسم سوم خرداد، به این حال و هوا جلوه‌ای دیگر بخشیده شود تا همان‌گونه که در آیه ۱۶۸ سوره آل‌عمران آمده «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، آنان که در راه خدا کشته شده‌اند را مرده نپندارید چرا که آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند»، خود شهدا نیز با حضورشان این مکان فرهنگی را مملو از نور الهی فرمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول