اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انوشیروانی: وزنه‌برداری افت کرده اما قول می‌دهم انتظارات را برآورده کنیم/ امیدوارم میزبانی‌ها موجب رشد شود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: درست است که وزنه‌برداری افت کرده، اما تلاش می‌کنیم که انتظارات مردم را برآورده کنیم.

انوشیروانی: وزنه‌برداری افت کرده اما قول می‌دهم انتظارات را برآورده کنیم/ امیدوارم میزبانی‌ها موجب رشد شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری پس از کسب 2 مدال برنز میرمصطفی جوادی اظهار داشت: خدا را شکر مصطفی جوادی یکی از شانس‌های و بهترین وزنه‌برداران ما در آینده خواهد بود. او با انگیزه و جوان است و مطمئن هستم که به رکوردهای بالاتری دست پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات بلافاصله اردوها را آغاز کردیم. انصافاً بچه‌ها با غیرت و تعصب کار می‌کنند. امیدوارم این چرخه را تداوم ببخشیم. قطعاً یکی از برنامه‌های ما این است که به لحاظ کیفی شرایط را بهتر کنیم و این مدال‌های وزنه‌برداری که ناقابل است را تقدیم مردم کنیم. مردم انتظار زیادی از وزنه‌برداری دارند و این مدال‌ها مبارک‌شان باشد. به مردم قول می‌دهیم؛ درست است که وزنه‌برداری افت زیادی کرده اما با دعاهای آنها و عنایت خداوند، تلاش همه مجموعه وزنه‌برداری و ملی‌پوشان در ماه‌ها و سال‌های آینده آن انتظاری که از ما دارند را برآورده کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره میزبانی ایران از رویدادهای بین‌المللی خاطرنشان کرد: کشور ما همیشه جزو سکوهای برتر دنیا و آسیا بوده است. وقتی پتانسیل داریم، چرا نباید استفاده کنیم. این میزبانی ها و این افتخار آفرینی ملی‌پوشان باید مقابل چشم مردم و خانواده‌های‌شان باشد. یک میزیانی که شان کشور عزیزمان هم رعایت شود. ما تاییدیه جام فجر را گرفته‌ایم و نامه رسمی‌اش را هم زده‌ایم. زمان برگزاری را هم تنظیم خواهیم کرد که می‌افتد بعد از رقابت‌های المپیک؛ قرار است میزبان مسابقات غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا هم باشیم. امیدوارم این میزبانی‌ها منجر به رشد وزنه‌برداری ما چه به لحاظ دیده شدن، چه به لحاظ امکانات و چه به لحاظ پیشرفت شود. این اتفاق امتیازهای خوبی را برای وزنه برداری ما خواهد داشت تا کشور ما در بحث استعدادیابی و مواردی که گفتم در شان خودش ظاهر شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول