اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حضور انتشارات صدرا در نمایشگاه کتاب با 150 عنوان از آثار شهید مطهری

مدیر مسئول انتشارات صدرا گفت: هنگام شهادت استاد مطهری تعداد آثار ایشان 29 اثر بود که امروز این تعداد با حفظ امانت به 150 عنوان افزایش یافته است.

حضور انتشارات صدرا در نمایشگاه کتاب با 150 عنوان از آثار شهید مطهری

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، انتشارات صدرا با عرضه آثار شهید مطهری در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضوری فعال دارد.

در این راستا خبرنگار توانا به گفت‌وگو با علی مطهری مدیر مسئول انتشارات صدرا با موضوع ارتباط آثار شهیدمطهری  به مسائل کنونی جامعه از جمله کتاب حجاب نشست.

مطهری درباره تأسیس انتشارات صدرا گفت: انتشارات در سال ۱۳۵۷ توسط شهید مطهری تأسیس شد. به دلیل این که آثار ایشان به صورت پراکنده چاپ می‌شد به کمک برخی از دوستانشان از جمله آقای محقق داماد انتشارات را تأسیس کردند. بعد از شهادت ایشان اداره انتشارات بر عهده خانواده قرار گرفت و آثار چاپ نشده ایشان را تدوین و تنظیم و منتشر کردیم. هنگام شهادت ایشان آثار شهید مطهری ۲۹ عنوان بود اما الان بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب با حفظ امانت منتشر شده است.

مدیر مسئول انتشارات صدرا ادامه داد: موسسه صدرا یک موسسه خصوصی است و صرفاً از طریق فروش کتاب اداره می‌شود و بودجه دولتی دریافت نمی‌کند. استقبال مردم نسبت به آثار شهید مطهری خوب است. امسال هم آمادگی حضور مردم را داریم که ان شا الله با تأکیدات رهبری حاضر شوند، خصوصاً که موضوعات آثار شهید مطهری در همه زمان‌ها مطرح است.

وی با بیان اینکه این آثار زنده است و برای همه اعصار مفید و برطرف‌کننده بسیاری از مشکلات است، گفت: به عنوان مثال کتاب نظام حقوق زن در اسلام و کتاب حجاب در برگیرنده موضوع حجاب و مشکلات بانوان است که اخیراً در جامعه مطرح است. فکر نمی‌کنم کتابی به جامعیت کتاب شهید در این زمینه وجود داشته باشد. اگر جوانان با این کتب آشنا شوند خود به خود جذب می‌شوند و سراغ بقیه آثار هم می‌روند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول