اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعا تجاوز جدید صهیونیست‌ها علیه نوار غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان بی دفاع را محکوم کرد.

صنعا تجاوز جدید صهیونیست‌ها علیه نوار غزه را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای تأکید کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی نقض آشکار ارزش‌های انسانی و معاهدات بین‌الملی به ویژه توافقنامه چهارم ژنو است.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه تجاوز خونین جدیدی را علیه نوار غزه رقم زد. تجاوزی که تاکنون ۱۳ شهید و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی از جمله شهدای امروز تجاوز تل‌آویو به نوار غزه هستند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه تجاوزات رژیم صهیونیستی تهدیدی برای صلح و امنیت تمامی کشورهای منطقه است، درباره تداوم حملات این رژیم علیه نوار غزه و دیگر اراضی اشغالی فلسطین از جمله شهر قدس هشدار داده شده است.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، در بیانیه وزارت خارجه دولت نجات ملی همچنین از کشورهای عربی خواسته شده است تا به مسئولیت اخلاقی و ملی خود در قبال ملت فلسطین برای توقف تجاوزات مکرر این رژیم علیه غیرنظامیان در نوار غزه عمل کنند.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین از شورای امنیت سازمان ملل به ویژه پنج کشور عضو این شورا خواست تا به مسئولیت قانونی و اخلاقی خود برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ملت برادر فلسطین عمل کند.

در همین ارتباط رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم بامداد سه‌شنبه سه تن از فرماندهان ارشد مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار داده است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۴۰ هواپیمای جنگی، پهپاد و بالگرد در عملیات ترور و حمله به نوار غزه در بامداد امروز شرکت داشته‌اند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول