اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس ادعای نتانیاهو را تکذیب کرد

مسئول پرونده شهدا، مجروحان و اسرا در جنبش حماس ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره انجام تبادل اسرا در آینده نزدیک را تکذیب کرد.

حماس ادعای نتانیاهو را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زاهر جبارین» مسئول پرونده شهدا، مجروحان و اسرا در جنبش حماس هر گونه پیشرفت در موضوع تبادل اسرا را رد کرد.

جبارین گفت که رژیم صهیونیستی همواره به خانواده‌های نظامیان اسیر این رژیم درباره انجام تبادل اسرا دروغ می‌گوید و ادعای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم نیز صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو در صورت مواجه با بحران به چنین ادعاهایی روی می‌آورد، گفت: «انجام تبادل اسرا چارچوب و بهایی دارد که نتانیاهو و کابینه‌های متوالی رژیم صهیونیستی حاضر به پرداخت آن نیستند».

به نوشته وبگاه «شهاب نیوز»، این عضو ارشد حماس در عین حال گفت که ما از هر طرف و میانجی که رژیم اشغالگر را به موافقت با تبادل اسرا و آزادی اسرای فلسطین مجبور کند، استقبال می‌کنیم.

وی بر پایبندی به تبادل اسرای موسوم به «وفاء الاحرار»، آزادی تمامی اسرایی که پس از آزادی در این تبادل اسرا دوباره به اسارت گرفته شدند و نیز آزادی اسرای سالخورده، قدیمی، نوجوانان، زنان اسیر و اسرای بیمار را از جمله خواسته‌های مقاومت برشمرد.

 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول