اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ایمن سازی نقاط حادثه خیز محورهای خوزستان اقدام جهادی می طلبد

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: تمام تلاش خود را برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی طریق الحسین(ع) بکاربستیم و دستگاه های مجری جهت بالابردن ایمنی راه ها و همچنین تکمیل و تجهیز این محورها حرکت جهادی داشته باشند.

ایمن سازی نقاط حادثه خیز محورهای خوزستان اقدام جهادی می طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های خوزستان با اشاره به حوادث پیش آمده در نقاط حادثه خیز و محورهایی که پروژه‌های راه سازی آن در حال انجام است، اظهار کرد: بیش از ۶۶ پروژه راه سازی در محورهای مختلف استان در حال انجام است که بیش از ۳۰ پروژه آن بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در آینده نزدیک شاهد بهسازی و بهره برداری از ۵۶ کیلومتر محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود که با حجم بالای انجام پروژه‌های راه سازی در سطح استان می‌طلبد که برنامه ریزی و نظارت در خصوص ایمن سازی محورهای در حال انجام بطور جدی توسط دستگاه‌های مجری پیگیری گردد.

وی در ادامه به نقش دهیاری‌ها در کاهش حوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: از ابتدای نوروز تاکنون اقدامات خیلی خوبی در خصوص ایمن سازی راه‌ها و روشنایی توسط دهیاری‌ها انجام شده است و اداره کل روستایی با همکاری دهیاری‌های استان آمده‌اند که نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی روستایی را ایمن سازی انجام داده و از وقوع حوادث در حوزه روستایی بکاهند.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی و بالابردن فرهنگ ترافیکی یکی از الزامات جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی است و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تمام همت خود را برای بالابردن سطح فرهنگ با برگزاری کارگاه و تولیدات آموزش های شهروندی بالا ببرند.

خانچی در پایان با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی افزود: تمام تلاش خود را برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی طریق الحسین(ع) بکاربستیم و دستگاه‌های مجری جهت بالابردن ایمنی راه‌ها و همچنین تکمیل و تجهیز این محورها حرکت جهادی داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول