اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لیگ جهانی واترپلو| پایان کار ایران با پیروزی مقابل مالت

تیم ملی واترپلو ایران در آخرین دیدار از مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو آلمان با پیروزی برابر تیم مالت به کار خود پایان داد.

لیگ جهانی واترپلو| پایان کار ایران با پیروزی مقابل مالت

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین روز از رقابت های جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان امروز(یکشنبه) ملی پوشان واترپلو ایران از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف مالت تیم سوم گروه B رفتند.

مردان واترپلو ایران که پیش از این در مرحله گروهی با پیروزی برابر نیوزلند و شکست در مقابل تیم های رومانی و قزاقستان سوم شده بودند، در چهارمین دیدار خود برابر مالت به آب زدند.

تقابل این دو تیم در وقت ابتدایی بازی پایاپای پیش رفت و هر دو تیم در پایان کوارتر نخست مساوی شدند. اما ملی پوشان ایران در ادامه نبض بازی را به دست گرفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود مردان واترپلو ایران به پایان رسید.

با این نتیجه تیم ایران با دو پیروزی و دو شکست در نخستین تجربه حضور در مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) به کار خود پایان داد. در ادامه تیم‌ های چهارم دو گروه (نیوزلند و آفریقای جنوبی) به مصاف هم خواهند رفت. در دیدارهای نهایی نیز چین – رومانی و  آلمان و قزاقستان مقابل هم صف آرایی می کنند تا  برنده این دو دیدار راهی مرحله نهایی مسابقات جام جهانی(لیگ جهانی) به میزبانی آمریکا شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول