اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خریداری بیش از 930 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: تا کنون بیش از 930 هزار و 122 تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

خریداری بیش از 930 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید جهان‌نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا در استان آماده سازی و تجهیز شد.

وی در همین ارتباط بیان کرد: تاکنون بیش از 930 هزار و 122 تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان اضافه کرد: همچنین در طی همین مدت و تاکنون 26 هزار و 599 تن کلزا از کشاورزان خوزستان خریداری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون بیش از 287 هزار تن گندم از مراکز خرید وسیلوهای استاندارد داخل و خارج استان و استان‌های نیازمند حمل و ارسال شده است.

جهان‌نژادیان به حساسیت کلزا و ماندگاری کوتاه آن اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌هایی که با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شد کل کلزای خریداری شده به کارخانه روغن‌گیری طرف قرارداد در شهرستان گچساران واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد حمل شده است.

وی با یادآوری استقبال بسیار خوب کشاورزان برای تحویل محصولات خود به مراکز خرید دولتی افزود: در حال حاضر خرید گندم به 65 هزار تن در روز رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به پیگیری و دستورات ویژه استاندار مبنی بر پرداخت مطالبات کشاورزان عزیز عنوان کرد: تاکنون 4 هزار میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب و از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان واریز شده است.

جهان‌نژادیان خاطرنشان کرد: سامانه ثبت در فصل خرید تضمینی و با همکاری تمام دستگاه‌های متولی استان خوزستان راه‌اندازی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول