اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ساخت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در دزفول

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: طبق اطلاعات سامانه مسکن، سهمیه دزفول از تعهدات دولت، هشت هزار و ۱۲۰ واحد است که سه هزار و ۵۳ واحد آن در حال ساخت است.

ساخت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در دزفول

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تأمین زمین برای 20 هزار واحد مسکونی در دستور کار شورای مسکن شهرستان و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به ثبت نام بیش از 33 هزار نفر در سامانه مسکن و نیاز دزفول در سال‌های آتی، با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی محل اراضی جدید، جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین شده و در اسرع وقت بازنگری‌های لازم در طرح‌های تفصیلی و تهیه طرح های آماده سازی از طریق مراجع مربوط صورت می گیرد تا عقب افتادگی‌ها در حوزه مسکن جبران شود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه استعلام اولیه ۲۶ هزار نفر انجام شده است، گفت: طبق اطلاعات سامانه سهمیه دزفول از تعهدات دولت هشت هزار و ۱۲۰ واحد است که سه هزار و ۵۳ واحد آن در حال ساخت است.

وی ادامه داد: برای پنج هزار و ۶۷ واحد دیگر در گام اول به زودی زمین هزار واحد جدید در قالب گروه‌های ساخت هشت تا 10 نفره واگذار خواهد شد و از روش تغییر کاربری اراضی دولتی و اراضی مازاد ادارات نیاز چهار هزار واحد دیگر تامین خواهد شد.

علیرضا خردمند تصریح کرد: ما برای احداث حداقل 10 هزار واحد مسکن در دولت مردمی برنامه ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم به وعده دولت در زمینه مسکن عمل کنیم.

وی همچنین از پیگیری و تخصیص یک قطعه زمین جهت اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» خبر داد و گفت: در این طرح مطابق دستورالعمل های قانونی به خانوار‌های بالای سه فرزند زمین رایگان تعلق خواهد گرفت و دزفول اولین شهر استان خوزستان هست که این اقدام را در دستور کار خود قرار داده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول