اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: مقاومت فلسطین در آستانه نبرد بزرگ با رژیم اشغالگر است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت دو جوان فلسطینی در طولکرم تأکید کرد که کاروان شهدا تا زمانیکه اشغالگران در سرزمین فلسطین هستند، ادامه دارد.

جهاد اسلامی: مقاومت فلسطین در آستانه نبرد بزرگ با رژیم اشغالگر است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ریخته شدن خون پاک شهدا در سرزمین فلسطین، آتش مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را شعله‌ور می‌کند.

المدلل با اشاره به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم گفت: «کاروان شهدا تا زمانیکه اشغالگران در سرزمین ما حضور دارند و دست به کشتار وحشیانه ملت فلسطین می‌زنند، ادامه دارد».

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم، این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با اشاره به اینکه ملت و مقاومت فلسطین در آستانه نبرد بزرگ با اشغالگران و نبرد سرنوشت‌ساز قرار دارد، گفت: «رژیم اشغالگر همچنان در توهم بسر می‌برد و گمان می‌کند که با ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین، این ملت و مقاومت آن را ساکت خواهد کرد اما جنایت‌های این رژیم، پافشاری ملت فلسطین برای مقاومت در برابر این رژیم را بیشتر می‌کند».

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر با بدترین بحران مواجه است و ملت فلسطین نیز هیچ گزینه‌ای جز تداوم مقاومت پیشرو ندارد.

المدلل گفت که رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت‌ها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان ملت فلسطین و احیای قدرت بازدارندگی است که مقاومت فلسطین آن را نابود کرده است.

رسانه‌های فلسطینی از یورش صبح امروز (شنبه ۶ می)، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم و شهادت دو نیروی مقاومت فلسطین خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول