اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

صادقیانی: روزشمار مسابقات برایمان آغاز شده/ بازیکنان نیاز به تکرار مهارت دارند

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال گفت: روزشمار مسابقات آغاز شده و 76 روز دیگر تا آغاز رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا باقی مانده است.

صادقیانی: روزشمار مسابقات برایمان آغاز شده/ بازیکنان نیاز به تکرار مهارت دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا از 31 تیر تا هفتم مردادماه در ازبکستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران از ابتدای سال 1402 تاکنون سه اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشته است.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در خصوص روند برگزاری اردوها اظهار داشت: با 37 نفر اردوی اصلی را شروع کردیم و در حال حاضر در اردوی سوم به 19 بازیکن رسیدیم. اکثر مهارت‌ها و تاکتیک‌های لازم را با بازیکنان کار کردیم و آماده تمرین برای تاکتیک‌های اصلی هستیم.

وی با تاکید بر این که بازیکنان شرایط خوبی دارند، خاطرنشان کرد: افرادی که در فراخوان فدراسیون ثبت نام کرده بودند، مدت زمان زیادی نیست که والیبال کار می‌کنند و در نهایت دو سال سابقه بازی والیبال دارند چرا که به دلیل شیوع کرونا و تعطیل بودن بسیاری از باشگاه‌ها وقفه‌ای ایجاد شد. بازیکنان بسیار نیاز به تکرار مهارت دارند. برخی تاکتیک‌های پیشرفته را هنوز با آن‌ها کار نکردیم و به زمان خودش موکول کردیم تا اگر از نظر آمادگی مهارتی به حدنصاب کافی رسیدند، تاکتیک‌های پیشرفته را هم با آن‌ها کار کنیم.

سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر ادامه داد: به هر حال سعی می‌کنیم با تکرار زیاد این بازیکنان را آماده‌تر کنیم. خداراشکر استعدادهای خوبی را در کنار هم جمع کردیم و چهل نفر هم در گروه ب مشغول تمرین هستند و این فرصت را دارند که در صورتی که به آمادگی کامل برسند با بازیکنان اصلی جابه جا شوند.

وی عنوان کرد: برنامه تیم ملی زیر 16 سال تا روز مسابقات مشخص است. روزشمار آغاز شده و 76 روز دیگر تا برگزاری رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا باقی مانده است. قرار است 6 اردو داشته باشیم. اگر قرار باشد اردویمان در شهرستان برگزار شود براساس تعداد روز قابل تغییر است اما باید زودتر وارد بازی‌های تدارکاتی شویم تا برای بازیکنان تجربه‌ای شود و آماده‌تر شوند. انتهای این اردو در صورت آمادگی بازیکنان احتمالا یکی دو بازی تدارکاتی داشته باشیم تا برای حضور در مسابقات آماده‌تر شوند.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران که از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت در فدراسیون والیبال و باشگاه سایپا آغاز شده است، تا روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت ادامه دارد.

امیررضا مشهدبان، میثم یموتی، شنتیا بهنژاد، مصطفی صداقت، علیرضا جاورسینه، عماد اسدنژاد، امیرعلی فرج پور، محمد رئوف خوشحال، عماد دولتی، کامیاب عبداللهی، امیرمحمد حسن‌زاده، آرمین آسیایی، طاها محسنی، علیرضا پاشایی، محمد مهدی برات‌زاده، مسعود ایمری، آرش قهرمانی، امیرطاها قاسمی و آرین صالحی بازیکنان حاضر در اردو هستند.

علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب به‌نژاد، وحید خورشیدی و اصغر نجفی (مربیان)، سیاوش تاری وردی، سعید نظری و مهدی هادی (تمرین دهنده)، امیرحسین ضمیری (بدنساز)، مانی میراب زاده (فیزیوتراپ)، امیر صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور استعدادیابی) اعضای کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال ایران تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا 2023 هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول