اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احمدی: جام جهانی باکو مسابقات تدارکاتی خوبی برای تیراندازان خواهد بود

بانوی تیرانداز کشورمان گفت: جام جهانی آذربایجان می‌تواند بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای تیراندازان باشد و قبل از شروع رقابت‌های مهم محک خوبی بخورند.

احمدی: جام جهانی باکو مسابقات تدارکاتی خوبی برای تیراندازان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، الهه احمدی در خصوص حضور در جام جهانی تیراندازی در باکو و اهمیت این مسابقات اظهار داشت: سال گذشته اردوهای آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم چرا که امسال برای ما بسیار مهم است چون بازی‌های آسیایی و بلافاصله مسابقات توزیع سهمیه المپیک را در پیش داریم.

وی در ادامه افزود: جام جهانی آذربایجان می‌تواند بازی تدارکاتی بسیار خوبی برای تیراندازان باشد. قبل از مسابقات قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک و همچنین بازی‌های آسیایی، حضور در جام جهانی باکو  هم انگیزه تیراندازان را بالا می‌برد و هم می توانیم در میان مدعیان سکوهای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان خودمان را محک بزنیم و ببینیم در چه شرایطی قرار داریم و چقدر فاصله داریم.

بانوی تیرانداز کشورمان تصریح کرد: با حضور در جام جهانی باکو نقاط ضعف و قوت خود را نیز می‌شناسیم و در این شرایط قطعا برای حضور در بازی‌های آسیایی و رویدادهای کسب سهمیه  المپیک با آمادگی بیشتری حاضر خواهیم شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول