اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

6 بازیکن درخواستی آرتتا برای آرسنال/ از هم‌تیمی آزمون تا جواهر انگلیس

آرتتا به سران آرسنال دستور داده که 6 بازیکن را در تابستان برای او خریداری کنند.

6 بازیکن درخواستی آرتتا برای آرسنال/ از هم‌تیمی آزمون تا جواهر انگلیس

به گزارش خبرگزاری فارس، آرسنال چه در این فصل لیگ برتر انگلیس قهرمان بشود، چه نشود، عملکردی فراتر از انتظار به ثبت رسانده است. تیمی که با میانگین سنی 24 سال توانست، 29 هفته صدرنشین باشد و همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به شمار برود.

با اینکه منچسترسیتی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است ولی آرسنال یکی از بهترین تیم‌های فصل 2022-2023 بوده و نمی‌توان به کار بزرگ آرتتا در این فصل اشاره نکرد.

دیلی میل انگلیس از تقویت ترکیب آرسنال در تابستان خبر داد و نوشت که 6 بازیکن در راه لندن هستند. آرتتا به سران باشگاه گفته که می‌خواهد برای فصل آینده این 6 ستاره را در جمع بازیکنان خودش داشته باشد.

دکلن رایس، هافبک تدافعی وستهام بزرگترین خواسته آرتتا است. بازیکنی که چندین فصل در لندن نمایشی عالی نشان داد و به عنصر مهم در تیم ملی انگلیس نیز بدل شد. با این حال، ارزش این بازیکن بسیار بالاست و وستهام بیش از 80 میلیون یورو برای او درخواست کرده است.

مارک گوئی (کریستال پالاس)، موسی دیابی (بایرلورکوزن)، ویلفرد زاها (کریستال پالاس)، مویسس کایسدو (برایتون) و رومئو لاویا (ساوتهمپتون) دیگر بازیکنان مدنظر آرسنال در پنجره نقل و انتقالات هستند.

آرسنال اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی و 78 امتیاز در رده دوم قرار دارد. این تیم در ادامه باید با نیوکاسل، برایتون، ناتینگهام فارست و ولورهمپتون دیدار کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول