اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام ۳۰۰ زائر همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب کشور

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا گفت: بیش از ۳۰۰ زائر برادر و خواهر از ۵ شهرستان استان مازندران همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام ۳۰۰ زائر همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد عباسپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ زائر برادر و خواهر از ۵ شهرستان استان مازندران همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های اردویی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از ۱۳ اردیبهشت اعزام می‌شوند، ادامه داد: این اعزام‌ها تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و معنوی متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است تا زائرین حداکثر استفاده از این سفر را ببرند، تصریح کرد: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از یادمان عملیات مرصاد، بازدید از یادمان شهید شیرودی، بازدید از حرم احمد ابن اسحاق و حضور در یادمان بازی دراز از جمله برنامه‌های زائرین در این اعزام‌ها است.

عباسپور به حضور و درخشش شهدا و قهرمانان مازندرانی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: شهید کشوری، شیرودی، شهید افتخاریان و خلعتبری از جمله قهرمانان مازندرانی هستند که در این مناطق به شهادت رسیدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول