اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر صباحی‌فرد: تحرکات پرنده‌های بیگانه را فراتر از مرزها رصد می‌کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با دراختیار داشتن سامانه سلاح‌های راداری و موشکی بومی و به‌روز توانسته است تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.

امیر صباحی‌فرد: تحرکات پرنده‌های بیگانه را فراتر از مرزها رصد می‌کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز چهارشنه (13 اردیبهشت‌ماه) از SOC گروه پدافند هوایی اهواز و سایت‌های راداری و موشکی تابعه بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید گزارش‌های کشف و شناسایی رادارها و مطابقت آن با گزارش SOC و نیز کنترل آن با شبکه یکپارچه پدافند هوایی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی اهواز، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با دراختیار داشتن سامانه سلاح‌های راداری و موشکی بومی و به‌روز توانسته است تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.

وی با تاکید بر اینکه کارنامه پدافند هوایی ارتش در تامین امنیت آسمان ایران درخشان است، اظهار کرد: کارآمدی سامانه‌های پدافندی و تجهیزات پیشرفته بومی، قدرت بازدارندگی و نیز، تامین امنیت منافع ملی کشورمان را در عرصه جهانی بیش از پیش تقویت کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با تاکید براینکه معرفت جنگ در تمام جهات باید به نسل جوان معرفی شود خطاب به فرماندهان این یگان پدافندی، گفت: مقدمات و ملزومات برای هرچه بهتر اجرا شدن اردوهای معارف جنگ دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش مهیا شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول