اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مالیات بر سوداگری؛ راهبردی برای مقابله با درآمدهای بادآورده سوداگران

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالیات‌ستانی در قالب طرح مالیات بر سوداگری به عموم مردم اصابت نمی کند،گفت: این طرح بازار سوداگری را مورد هدف قرار داده است.

مالیات بر سوداگری؛ راهبردی برای مقابله با درآمدهای بادآورده سوداگران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای علیه طرح مالیات بر سوادگری، اظهار کرد: در مورد این طرح باید بیشتر با مردم صحبت کرد تا طرح فوق به درستی تببین شود.

وی با بیان اینکه مالیات ستانی در قالب طرح مالیات برسوداگری به عموم معاملات مردم اصابت نمی‌کند، گفت: این طرح بازار سوداگری را مورد هدف قرار داده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح با فعالیت های سوداگرایانه که با درآمدهای بادآورده همراه است، مقابله مالیاتی می‌کند و در همه دنیا هم مشابه این گونه قانون نویسی وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  اظهار کرد: در این بخش فردی که خانه خود را تغییر داده و خانه جدیدی خریده، از فردی که هر روز خرید و فروش انبوه دارد، مستثنی  شده است،بنابراین این مالیات ستانی به عموم مردم اصابت نمی کند و فعالیت های اقتصادی عادی مردم را هدف قرار نداده است  و صرفا به دنبال بخش محدودی است که با فعالیت های سوداگرانه درآمد نجومی دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول